بی میلی مشتریان به خرید گوشی های سونی در بازار

موبنا، لیلا محمدنظامی – به گزارش خبرنگار موبنا، با وجود عرضه Z5 این برند ژاپنی و توزیع انواع مدل های آن بازهم میزان تقاضا برای گوشی های این برند افزایش پیدا نکرد. از سوی دیگر کاهش تنوع مدل های ارزان قیمت و زیر ۵۰۰ هزار تومانی سونی باعث شده تا مشتریان سایر برندهای را نسبت …

موبنا، لیلا محمدنظامی – به گزارش خبرنگار موبنا، با وجود عرضه Z5 این برند ژاپنی و توزیع انواع مدل های آن بازهم میزان تقاضا برای گوشی های این برند افزایش پیدا نکرد.
از سوی دیگر کاهش تنوع مدل های ارزان قیمت و زیر ۵۰۰ هزار تومانی سونی باعث شده تا مشتریان سایر برندهای را نسبت به سونی ترجیح دهند.
سونی1
به گفته فروشندگان موبایل بیشتر گوشی های سونی با قیمت بالای ۷۰۰ و ۸۰۰ هزار تومانی در بازار عرضه می شود به همین دلیل با تقاضای چندانی همراه نیست.
سونی
هم اکنون مدل های پرچمدار ای برند اهم از Z5 COMPACT ، Z5 PREMIUM، Z3–D6632،+Z3،TX–LT29 ، M2، Z5 ، M5 و E5533 –C5 در ویترین مغازه ها دیده نمی شود .

سونی اندروید مارشمالو
گوشی های فوق به ترتیب با قیمت یک میلیون و ۵۲۰ هزار تومان، دومیلیون و ۵۰ هزار تومان، یک میلیون و ۱۳۰ هزار تومان، یک میلیون و ۲۷۵ هزار تومان، ۴۴۰ هزار تومان، ۵۷۵ ، یک میلیون و ۶۴۰ هزار تومان، یک میلون و ۲۰ هزار تومان و ۹۷۵ هزار تومان دربازار عرضه می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا