«لایف‌پک»؛ کوله پشتی چندکاره خورشیدی

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – لایف‌پک کوله پشتی جالب توجه ای است که امکانات کاربردی مختلفی را در اختیار کاربر قرار می دهد. با توجه به شارژر یواس‌بی خورشیدی در کنار بلندگو و قفل بلوتوث، این کوله پشتی برای دوستداران فناوری می تواند راحتی بیشتر به ویژه هنگام سفر را به ارمغان آورد. لایف‌پک از …

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – لایف‌پک کوله پشتی جالب توجه ای است که امکانات کاربردی مختلفی را در اختیار کاربر قرار می دهد. با توجه به شارژر یواس‌بی خورشیدی در کنار بلندگو و قفل بلوتوث، این کوله پشتی برای دوستداران فناوری می تواند راحتی بیشتر به ویژه هنگام سفر را به ارمغان آورد.

2
لایف‌پک از ظاهری زیبا سود می برد و به عنوان یک کوله پشتی چندکاره از ابعادی برابر با ۴۶ × ۲۹ × ۱۵ سانتیمتر برخوردار است. بندهای این کوله پشتی قابل تنظیم هستند تا برای افراد مختلف به راحتی قابل استفاده باشد. لایه خارجی لایف‌پک در برابر آب مقاوم است و از این رو در روزهای بارانی نیز می تواند از لپ تاپ و دیگر لوازم الکترونیکی کاربر محافظت کند.

3
کوله پشتی لایف‌پک دارای دو محفظه بزرگ و چندین جیب است که می توانند لوازم ضروری کاربر را در خود جای دهند. این کوله پشتی امکان حمل لپ تاپ هایی تا اندازه ۱۵ اینچ را فراهم می کند و با توجه به سلول های هوای محافظ تعبیه شده در بخش نگهداری لپ تاپ از این وسیله در حال حرکت نیز به خوبی محافظت می کند. چهار محفظه پنهان نیز در لایف‌پک وجود دارند که از آنها می توان برای قرار دادن پاسپورت، گوشی هوشمند و یا کارت های اعتباری استفاده کرد. قفل یکپارچه شده این کوله پشتی نیز هرچه بیشتر بر ایمنی آن می افزاید.

4
لایف‌پک دارای یک بلندگوی بلوتوث قابل جدا شدن نیز است که پخش صدای استریو با کیفیت بالا حتی در حال حرکت را ممکن می سازد. پاوربانک داخلی این محصول نیز توانایی ۱۲ بار شارژ کامل آی‌فون ۶ را دارد. با استفاده از پنل خورشیدی تعبیه شده در این کوله پشتی امکان شارژ پاوربانک وجود دارد.

1
پیش فروش کوله پشتی چندکاره لایف‌پک در وب سایت کیک استارتر و به قیمت ۱۲۵ دلار آغاز شده است. عرضه این محصول نیز از ماه اکتبر سال جاری میلادی برنامه ریزی شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا