دختران کارآموز، قربانی حمله اسیدی مرد سارق

موبنا – مرد اسیدپاش که دو کارآموز آرایشگاه را قربانی هدف شوم خود کرده بود، دستگیر شد. متهم در بازجویی‌ها انگیزه خود را از این جنایت سرقت اعلام کرد. ساعت ٥٦: ١٨ روز شنبه هشتم اسفندماه جاری یک اسیدپاشی در آرایشگاه زنانه‌ای حوالی میدان سعدی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ سمنان اعلام شد. با اعلام …

موبنا
مرد اسیدپاش که دو کارآموز آرایشگاه را قربانی هدف شوم خود کرده بود، دستگیر شد. متهم در بازجویی‌ها انگیزه خود را از این جنایت سرقت اعلام کرد.
ساعت ٥٦: ١٨ روز شنبه هشتم اسفندماه جاری یک اسیدپاشی در آرایشگاه زنانه‌ای حوالی میدان سعدی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ سمنان اعلام شد.
با اعلام این گزارش، تیم‌های مجرب و ویژه‌ای از پلیس و کارآگاهان جنایی پیگیری پرونده را در دستور کار قرار دادند. بررسی‌ها نشان می‌داد که دو دختر کارآموز در آرایشگاهی در سمنان مورد تهدید مردی ناشناس قرار گرفته‌اند. متهم با در دست داشتن ظرف اسید به دختران حمله و نقشه هولناکش را اجرا کرد. مرد جوان درحالی‌که لنگه کفشش را جا گذاشته بود، متواری شد. این اتفاق در نزدیکی میدان سعدی سمنان رخ داد و نانوایی که در نزدیکی محل بود با آگاه شدن از مسأله به اورژانس اطلاع داد و آمبولانس بعد از چند دقیقه قربانیان این حادثه را روانه بیمارستان کوثر سمنان کرد. طبق گزارش‌های به‌دست آمده وخامت حال دختران باعث شد آنها را به مرکز سوختگی در ساری ارجاع دهند. فریبا با سوختگی ٤٠‌درصد به کما رفت و نازنین قدرت تکلمش را از دست داد و با سوختگی ٢٠‌درصد در بیمارستان بستری شد. متهم نیز بعد از ارتکاب جرم به سرعت از محل متواری ‌شد.
از همان دقایق نخست، ردیابی متهم در دستور کار قرار گرفت و تحقیقات نشان داد متهم به زور وارد آرایشگاه شده و دختران را تهدید کرده است. مرد جوان طلا و جواهرات دختران کارآموز را می‌خواسته اما وقتی با مقاومت آنان روبه‌رو شد، درگیری فیزیکی بین آنها رخ داد و متهم اسید را به سوی آنها پاشید که روی لباس‌های دو قربانی ریخته شد. بیشتر اسید مورد استفاده کف آرایشگاه ریخته شد و یکی از مصدومان با افتادن به کف آرایشگاه آغشته به اسید، آسیب‌ دید. متهم با جا گذاشتن یک لنگه کفش خود در صحنه با موتورسیکلت از محل متواری شد.
تیم تحقیق ابتدا دوربین‌های مداربسته اطراف آرایشگاه را مورد بررسی قرار دادند و پس از بررسی‌ها و تحقیقات همه‌جانبه و با تلاشی مضاعف و گسترده، متهم این پرونده که مردی ۳۶ساله و از اهالی استان‌های شرقی کشور است، شناسایی شد. مرد اسیدپاش که سابقه کیفری دارد، فاقد محل ثابتی بود و هر لحظه و هر شب را در یک جا می‌گذراند که همین موضوع، کار دستگیری را با دشواری‌های خاصی مواجه کرد.
قاسمی، فرمانده انتظامی استان سمنان با اعلام خبر دستگیری مرد اسیدپاش گفت: با اقدامات فرماندهی انتظامی شهرستان سمنان به‌ویژه ماموران کلانتری ۱۱ شهدای این شهر، سرانجام متهم ساعت ۲۱ پنجشنبه، سیزدهم اسفندماه در یکی از نقاط جنوبی شهر دستگیر شد.
در بازجویی‌ها از این معتاد سابقه‌دار، وی انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را سرقت اعلام و با صراحت به جرم خود اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی استان سمنان با قدردانی از ماموران انتظامی و پلیس آگاهی استان، بر عزم قاطع پلیس در برخورد با هنجارشکنان و برهم‌زنندگان نظم و آسایش مردم تاکید کرد و افزود: برنامه‌ها و فعالیت پلیس در ایام پایانی ‌سال برای تقویت امنیت و آرامش شهروندان تشدید می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا