ژست مجدد هدایتی با ادعای خرید نفت

موبنا – بعد از درگذشت مربی بدنساز نفت، بازیکنان، مربیان و حتی مدیریت نفت شدیدا نسبت به مالکان این باشگاه که درواقع وزارت نفت محسوب می‌شود، موضع گرفتند. حالا تشکیل اردوی قبل از بازی و تهیه غذای بازیکنان نیز جزو دغدغه‌های اصلی باشگاه نفت است. همین مشکلات باعث شد تا بحث واگذاری این باشگاه به …

موبنا – بعد از درگذشت مربی بدنساز نفت، بازیکنان، مربیان و حتی مدیریت نفت شدیدا نسبت به مالکان این باشگاه که درواقع وزارت نفت محسوب می‌شود، موضع گرفتند. حالا تشکیل اردوی قبل از بازی و تهیه غذای بازیکنان نیز جزو دغدغه‌های اصلی باشگاه نفت است. همین مشکلات باعث شد تا بحث واگذاری این باشگاه به دلیل عدم حمایت ازسوی وزارت نفت به وجود بیاید. طبق معمول وقتی بحث واگذاری یک باشگاه لیگ‌برتری در رسانه‌ها مطرح می‌شود، پای عابر بانک فوتبال هم وسط می‌آید. حسین هدایتی هنوز اتفاقی رخ نداده، برای خرید باشگاه نفت دست به کار شده و حتی وعده حضور حمید استیلی و علی کریمی را در این تیم داده است.
وعده دوباره
حسین هدایتی که چندی پیش تلاش زیادی برای خرید باشگاه پرسپولیس در مزایده سازمان خصوصی‌سازی انجام داد و درنهایت با رد درخواستش مواجه شد، برای چندمین‌بار است که برای مالکیت یک باشگاه پا پیش می‌گذارد. استیل آذین، گهر دورود و ملوان ٣ تیمی بودند که بعد از مالکیت حسین هدایتی در مسیر درستی قرار نگرفتند و به دلیل عملی‌نشدن وعده‌های آقای متمول همچنان در سراشیبی قرار دارند. از استیل آذین و گهر که دیگر خبری در سطح اول فوتبال نیست و ملوان هم وضع خوبی ندارد و همچنان به دنبال یک اسپانسر می‌گردد. شاید این‌بار هم نوبت به نفت رسیده که مدتی هدایتی در رأس آن حضور پیدا کرده و بعد از مدتی با وعده‌های عملی نشده، این باشگاه را ترک کند. نه‌تنها در فوتبال بلکه در رشته‌های غیرفوتبالی نیز حسین هدایتی وعده‌های زیادی به ورزشکاران داده و اکثر آنها عملی نشده است. او که همواره خود را یک هوادار فوتبال معرفی می‌کند، هر از چندگاهی برای این‌که از یادها نرود، به نحوی وارد فوتبال می‌شود و چون ثبات برایش معنایی ندارد، کارش را نیمه‌کاره گذاشته و به سراغ گزینه بعدی می‌رود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا