ازدواج مرداک با بازیگر آمریکایی

موبنا- این چهارمین ازدواج مرداک مالک روزنامه‌های تایمز و سان است و در طرف مقابل جری هال ۵۹ ساله، که بسیاری او را به دلیل ازدواجش با میک جَگِر خواننده و از موسسان گروه رولینگ استونز، در سال ۱۹۹۲ می‌شناسند بعد از جدایی از جگر ازدواج نکرده بود. مرداک ۸۴ ساله اصالتی استرالیایی دارد، اما …

موبنا- این چهارمین ازدواج مرداک مالک روزنامه‌های تایمز و سان است و در طرف مقابل جری هال ۵۹ ساله، که بسیاری او را به دلیل ازدواجش با میک جَگِر خواننده و از موسسان گروه رولینگ استونز، در سال ۱۹۹۲ می‌شناسند بعد از جدایی از جگر ازدواج نکرده بود.

ازدواج مرداک با بازیگر آمریکایی

مرداک ۸۴ ساله اصالتی استرالیایی دارد، اما در حال حاضر شهروند آمریکا است. او پس از ثبت ازدواجش در صفحه توئیتر خود نوشت : «من خوش‌شانس‌ترین و خوشبخت‌ترین مرد جهانم.»

این دو پیش از این در ماه ژانویه در نشریه تایمز اعلام کرده بودند که به زودی با هم ازدواج می‌کنند.

مرداک که مالک ۱۲۰ روزنامه در پنج کشور جهان است، سال ۲۰۱۳ از سومین همسرش وندی دنگ طلاق گرفت. او از تابستان گذشته با جری هال آشنا شد و از اوایل امسال اخباری درباره ازدواجشان منتشر می‌شد.

مجله فوربز دارایی‌های مرداک را بیش از ۱۱ میلیارد دلار برآورد کرده است. او مالک کانال‌های تلویزیونی فاکس و به همراه پسرش مالک کمپانی فیلم‌سازی فاکس قرن بیست‌ویکم است.

منبع:فارس

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا