روانگردان صوتی در حد شنیده هاست

موبنا- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد افزایش کشفیات مواد مخد را در کشور داشته ایم، گفت: در سال جاری ٥٢٥ تن انواع مواد مخدر در کشور کشف شده که نسبت به سال گذشته با افزایش ١٤ درصدی کشفیات مواجه بوده ایم. سردار مویدی در نشست …

موبنا- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد افزایش کشفیات مواد مخد را در کشور داشته ایم، گفت: در سال جاری ٥٢٥ تن انواع مواد مخدر در کشور کشف شده که نسبت به سال گذشته با افزایش ١٤ درصدی کشفیات مواجه بوده ایم.

سردار مویدی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در سال جاری ٥٢٥ تن انواع مواد مخدر در كشور كشف شده كه نسبت به سال گذشته با افزايش ١٤ درصدی كشفيات مواجه بوده ايم.

وی در ادامه با بیان این مطلب که در سال جاری توانسته ایم در بحث مبارزه با مواد مخدر در شرق کشور اقدامات بسزایی انجام دهیم، افزود: در سیستان و بلوجستان شاهد کشفیات ١٠٠ درصدی هستیم.

سردار مویدی با اشاره به اینکه ٣۴٠هزار نَفَر تا به امروز دستگیر شدند که از این تعداد ١١٠ هزار نفر معتاد و مابقی قاچاقچی بودند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه ٢٨٠ هزار پرونده تا به امروز در راستای مبارزه با مواد مخدر تشکیل شده است، گفت: تا کنون ٢ هزارو ۶٠٠ باند توسط همکاران متلاشی و همچنین ١٩٠ آشپزخانه تولید مواد صنعتی در کشور شناسایی شدند که نسبت به سال گذشته شاهد کاهش ٢۵ درصدی هستیم.

به گفته وی، تریاک با ۴٠٠ تن، حشیش ٧۵ تن و هروئین، مرفین و سایر مواد مخدر به ترتیب مواد مخدری است که در کشور کشف شده است.

سردار مؤیدی با اشاره به این مطلب که با تمهیدات انجام شده در سال جاری ١١٠هزار معتاد در تهران جمع آوری شده است، گفت: ۵ هزار نَفَر از معتادان ساماندهی شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: ۵ استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، خراسان جنوبی و یزد را برای پاک سازی از مواد مخدر مورد هدف خود قرار داده ایم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر درباره روان گردان‌های صوتی گفت: بررسی‌های لازم در این راستا صورت گرفته و این موضوع در حد شنیده‌ها است و هیچ موردی در باره وورد این مولد به کشور گزارش نشده است. یکسری از قاچاقچیان تریاک را در تخته‌های ‌ام دی اوف جا سازی کرده بودند که خوشبختانه با شناسایی پلیس این مدل جدید نیز کشف شد.

ئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا به هلاکت ۶۱ نفر قاچاقچی مسلح پرداخت و گفت: با رعایت مسائل حفاظتی و ایمنی و در سایه آموزش و تشکیل قرارگاه جهادی آموزش، آسیب‌های ناشی از اقدامات پلیسی کاهش یافته و نزدیک به ۷۰ درصد کاهش تلفات خودی و ۲۵ درصد کاهش مجروحین خودی از دست قاچاقچیان را شاهد بودیم.

وی افزود: سال گذشته ۱۰ نفر در راه مبارزه با مواد مخدر به شهادت رسیدند که امسال این آمار به ۳ نفر رسید.

منبع:تسنیم

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا