همه چیز درباره سورپرایز‌های مدیسه

فروشگاه اینترنتی مدیسه شرکت تجارت الکترونیک وابسته به گروه تجاری گلستان است که در فضای اینترنت اقدام به فروش آنلاین محصولات مختلفی مانند پوشاک، لوازم منزل، دکوراسیون، کالای خواب و حمام، محصولات مادر و کودک، عطر، چای، خوراکی و قهوه کرده‌است. به گزارش گروه بازار پول‌نیوز، فروشگاه آنلاین مدیسه در کمپین‌های مختلف تخفیف نوروزی خود، …

فروشگاه اینترنتی مدیسه شرکت تجارت الکترونیک وابسته به گروه تجاری گلستان است که در فضای اینترنت اقدام به فروش آنلاین محصولات مختلفی مانند پوشاک، لوازم منزل، دکوراسیون، کالای خواب و حمام، محصولات مادر و کودک، عطر، چای، خوراکی و قهوه کرده‌است.

به گزارش گروه بازار پول‌نیوز، فروشگاه آنلاین مدیسه در کمپین‌های مختلف تخفیف نوروزی خود، انواع محصولات از برندهای مختلف را با عنوان “۲۹ سورپرایز تا شب عید” به فروش می‌رساند. در این کمپین هر روز سه برند برتر از محصولات فروشگاه اینترنتی مدیسه، به حراج گذاشته می‌شود. به این صورت که یک تخفیف اولیه ۴۰ تا ۵۰ درصدی روی محصولات برند اعمال می‌شود و علاوه بر آن، هنگام خرید و پرداخت نیز، یک سورپرایز ۱۵ تا ۲۵ درصدی شامل کالای انتخابی شما خواهد شد. از جمله برندهایی که در این حراج وجود دارند، می‌توان به زارا، مانگو، برشکا، آدیداس، نایک، ریباک، اچ اند ام و دیگر برندهای معروف اروپایی اشاره کرد.

یک اتفاق جذاب دیگر که این روزها بر روی سایت خواهید دید “سیل سه شنبه” است. نخستین سیل سه شنبه در اولین سه شنبه اسفند ماه برگزار می‌شود و شامل تخفیف هشتاد درصدی بر روی برندهایLevi’s ،Zara، Forever21،Maraton و  Terranovaاست.

برای باخبر شدن از سیل سه شنبه های مدیسه، خوب است که هر سه شنبه سری به فروشگاه مدیسه بزنید.

همه چیز درباره سورپرایز‌های مدیسه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا