نسخه هفتم کافه بازار رونمایی شد

موبنا، لیلا محمدنظامی – به گزارش خبرنگار موبنا، “امین امیرشریفی” با اشاره به نسخه جدید کافه‌بازار از حیث رابط کاربری گفت: این نسخه تغییرات زیادی داشته که روی امکان نمایش و دسترسی به تعداد بیشتری از برنامه و مجموعه‌ها تاثیر محسوسی گذاشته و کارآیی و دسترسی به امکانات مختلف برنامه را به طرز قابل توجهی …

موبنا، لیلا محمدنظامی – به گزارش خبرنگار موبنا، “امین امیرشریفی” با اشاره به نسخه جدید کافه‌بازار از حیث رابط کاربری گفت: این نسخه تغییرات زیادی داشته که روی امکان نمایش و دسترسی به تعداد بیشتری از برنامه و مجموعه‌ها تاثیر محسوسی گذاشته و کارآیی و دسترسی به امکانات مختلف برنامه را به طرز قابل توجهی بهبود داده‌است.
او در توضیح روند این طراحی گفت: برای ارتقای تجربه کاربری کافه بازار این بار پیش و در حین روند طراحی، مطالعات و نیازسنجی و رفتارشناسی فراوانی روی کاربران انجام داده‌ایم تا مطمئن شویم توسعه این محصول به دستاوردهایی واقعی برای کاربران منجر خواهد شد.
bazaar-logo-and-logotype
وی افزود: بسیاری از این تغییرات در حرف قابل بازگو کردن نیستند و باید در عمل تجربه شود . مثلا فهرست‌ها و دسته‌بندی‌های جدید و جذابی برای کاربران کافه‌بازار ایجاد شده است که به لحاظ بصری هم چشم‌نواز باشند یا نحوه چینش و نمایش برنامه‌ها را به سمت ایجاد تنوع و تجربه بهتر پیش بردیم.
در میان لیست انبوه قابلیت‌های جدیدی که توسط مدیر بازاریابی کافه بازار رونمایی شد، می‌توان به امکان ساخت حساب‌ کاربری با استفاده از گوگل و شماره تلفن و امکان ورود به حساب با استفاده از رمز یک‌بار مصرف اشاره کرد که اغلب در جهت ارتقای سهولت و امنیت برای کاربران کافه بازار ارایه شده اند.
امیرشریفی در انتهای معارفه‌اش وعده داد که در دومین ۵‌شنبه‌بازار هم رسانه‌ها و هم توسعه‌دهندگان با مشروح ویژگی‌های نسخه هفتم کافه بازار که حاصل ماه‌ها تلاش تیم جوان این شرکت است آشنا خواهند شد.
در آخرین و مهمترین بخش جلسه خبری هدیه میر‌ی‌مقدم، مدیر برندینگ کافه‌بازار، مهمترین جزئیات دومین مراسم ۵‌شنبه بازار را به خبرنگاران اعلام کرد و گفت: تمرکز این رویداد حتی بیشتر از سال گذشته بر هسته جدی‌تر توسعه‌دهندگان نرم‌افزار موبایل در سراسر کشور است و از همین رو برای جامعه بزرگ توسعه‌دهندگان کافه‌بازار تسهیلات خاصی در زمینه ثبت‌نام و حضور قائل شده ایم.
به گفته او این مراسم که مطابق اشاره حسام آرمندهی در ۸ و ۹ اردیبهشت‌ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد با محوریت “دورهمی تجربه‌ها” می‌کوشد ارتباط میان کارشناسان و مربیان فنی داخلی و خارجی، صاحبان کسب و کارهای اینترنتی، سرمایه‌گذاران و مدیران کافه‌بازار را با چند صد توسعه‌دهنده‌ی این حوزه تقویت کند.
میری‌مقدم خبر از سخنرانی‌ها و کارگاه‌هایی در زمینه‌‌های فنی، کسب‌وکار و آخرین روندها‌ و فرصت‌های بازار اپلیکیشن ایران با حضور چهره‌های برجسته‌ی داخل و خارج از کشور داد و گفت: عبارت تکرار شونده در پنجشنبه‌بازار امسال «… باز ببین» است که در مفهومی ایهام‌آمیز مخاطبان را تشویق به بازبینی در مفاهیم طراحی، فنی، ارتباطی و کسب و کارشان می‌کند.
مدیر برندینگ کافه بازار در عین حال خبر از چندین میزگرد در زمینه بازی‌سازی، راه‌های جذب سرمایه و بومی‌سازی داد که بحث‌های داغی میان بازیگران مختلف را به مخاطبان ۵‌شنبه‌بازار عرضه خواهد کرد.
3bafaba713838a91b2a09f3e09a2fb91_XL
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا