دو ستاره هالیوود در یک تریلر پلیسی

کارگردانی این تریلر پلیسی را دیوید آیر برعهده دارد. آیر کارگردانی فیلم‌هایی مانند «خشم» و «خرابکاری» را در کارنامه کاری خود دارد. او علاوه بر این جزو تیم نویسندگان اولین قسمت از سری فیلم‌های مشهور «سریع و خشمگین» بود. دو ستاره هالیوود در یک تریلر پلیسی جوئل اگرتون که سال گذشته در فیلم «عشای سیاه» …

کارگردانی این تریلر پلیسی را دیوید آیر برعهده دارد. آیر کارگردانی فیلم‌هایی مانند «خشم» و «خرابکاری» را در کارنامه کاری خود دارد. او علاوه بر این جزو تیم نویسندگان اولین قسمت از سری فیلم‌های مشهور «سریع و خشمگین» بود.

دو ستاره هالیوود در یک تریلر پلیسی

جوئل اگرتون که سال گذشته در فیلم «عشای سیاه» در کنار جانی دپ ایفای برپرده سینما ظاهر شد، با تریلرهای پلیسی کاملا آشناست. او در «عشای سیاه» نقش یک مامور فاسد اف‌بی‌آی را بازی می‌کرد.

اسمیت هم پیش از این در فیلم «جوخه انتحار» با دیوید آیر همکاری داشته است. در هر صورت این دو هنرمند برای همکاری مجدد باید تا پایان فیلمبرداری «زیبایی ناخواسته» به کارگردانی ویکتور فرانکل صبر کنند. بازیگر «مردان سیاه‌پوش» در «زیبایی ناخواسته» در کنار کیت وینسلت، کایرا نایتلی، هلن میرن و ادوارد نورتون ایفای نقش می‌کند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا