زنده سوزی ۷ نفر به اتهام جادوگری!

جمهوری مالاوی کشوری در جنوب شرق آفریقا است و جمعیت آن نزدیک به ۱۴ میلیون نفر است. پایتخت مالاوی نیز «لیلونگوه» است. باند تبهکاری عصبانی در منطقه انسانجه‌ مالاوی به مظنونین حمله کرده و سپس با کمک بنزین آن‌ها را آتش زده‌اند. بنا به گزارش انیاسا تایمز، کربی کائونگا، افسر پلیس، گفت: «ما هنوز کسی …

جمهوری مالاوی کشوری در جنوب شرق آفریقا است و جمعیت آن نزدیک به ۱۴ میلیون نفر است. پایتخت مالاوی نیز «لیلونگوه» است.

باند تبهکاری عصبانی در منطقه انسانجه‌ مالاوی به مظنونین حمله کرده و سپس با کمک بنزین آن‌ها را آتش زده‌اند. بنا به گزارش انیاسا تایمز، کربی کائونگا، افسر پلیس، گفت: «ما هنوز کسی را دستگیر نکرده‌ایم و فعلا مشغول بررسی ابعاد ماجرا هستیم.»

این منطقه شاهد افزایش داد و ستد اعضای بدن انسان بوده است. حتی گفته می‌شود اعضای بدن «زال‌تن‌ها» قدرت مخصوصی به فرد داده و همراه خود خوش‌شانسی را به ارمغان می‌آورد.

در گزارش کمیته بین‌المللی صلیب سرخ نیز آمده که «یک ست کامل از اعضای بدن زال‌تنان (شامل دست و پاها، آلت تناسلی، گوش‌ها، زبان و بینی) می‌تواند تا حدود ۷۵ هزار دلار در کشور تانزانیا فروخته شود.»

لکسن کاچاما، بازرس‌ كل‌ پلیس مالاوی، در ارتباط با بحران شدت گرفته‌ی زال‌‎تن‌ها به تمام افسران پلیس حکم داده که «برای کشتن هر کس که در فرآیند ربودن و کشتن زال‌تن‌‌ها شرکت دارد، حق تیر دارید.»

او در ادامه می‌گوید: «ماجرای ربودن و کشتن زال‌تن‌ها برای اولین بار در تانزانیا به گوشم خورد. این مشکل اما حالا به مالاوی رسیده و مبارزه با این جنایت هولناک بسیار اهمیت دارد.»

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا