هاشمی: ائتلاف اصولگرایان را قبول نداشتم

او در ارزیابی دلایل شکست جریان اصولگرا در انتخابات هفتم اسفندماه، گفت: به عقیده بنده فهرست ائتلاف اصولگرایان نتوانست همه سلایق و تخصص‌ها را در خود جای دهد اما فهرست غیراصولگرایان این نقص را نداشت. غیراصولگرایان از تجربه اصولگرایان استفاده کردند اما اصولگرایان از تجربه گذشته خود استفاده‌ای نکردند. بنده فهرست ائتلاف اصولگرایان را به‌هیچ‌وجه …

او در ارزیابی دلایل شکست جریان اصولگرا در انتخابات هفتم اسفندماه، گفت: به عقیده بنده فهرست ائتلاف اصولگرایان نتوانست همه سلایق و تخصص‌ها را در خود جای دهد اما فهرست غیراصولگرایان این نقص را نداشت. غیراصولگرایان از تجربه اصولگرایان استفاده کردند اما اصولگرایان از تجربه گذشته خود استفاده‌ای نکردند. بنده فهرست ائتلاف اصولگرایان را به‌هیچ‌وجه قبول نداشته و ندارم. سربسته بگویم این فهرست کارشناسی و منطقی تهیه نشد.

او گفت: بنده سخنگوی اصولگرایان نیستم تا بگویم چرا اصولگرایان در انتخابات اسفند شکست خوردند یا به چه دلیل جریان اصلاحات را تحت سخت‌ترین انتقادات قرار دادند. بنده فردی اصولگرا هستم و به اصولگرابودنم افتخار می‌کنم. اما آن چیزی که موجب تغییر اقبال مردم به این جریان شد، عملکرد اصولگرایان در مجلس و دولت است.

او با اشاره به حضور مستقل لاریجانی و طیف دیگری از اصولگرایان در انتخابات هفتم اسفندماه، گفت: حضور مستقل برخی چهره‌های سیاسی جریان اصولگرا در اقبال‌نکردن مردم به فهرست ائتلاف اصولگرایان بی‌تأثیر نبود البته عملکرد اصولگرایان در عدم اقبال عمومی نقش بسزایی داشت.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا