رقم‌ خوردن جنگ جهانی در اطراف ایران

از زمان اتمام جنگ جهانی دوم تاکنون، نخستین‌بار است که به‌طور هم‌زمان چهار جنگ بزرگ در یک نقطه در حال رخ‌دادن است». او با اشاره به اینکه برخی معتقدند تعداد جنگ‌ها افزایش می‌یابد، ادامه داد: «برخی معتقدند این حوادث زمینه‌ساز جنگ جهانی سوم است، شعاع این جنگ‌ها از طرفی تا شمال آفریقا و از طرفی …

از زمان اتمام جنگ جهانی دوم تاکنون، نخستین‌بار است که به‌طور هم‌زمان چهار جنگ بزرگ در یک نقطه در حال رخ‌دادن است».

او با اشاره به اینکه برخی معتقدند تعداد جنگ‌ها افزایش می‌یابد، ادامه داد: «برخی معتقدند این حوادث زمینه‌ساز جنگ جهانی سوم است، شعاع این جنگ‌ها از طرفی تا شمال آفریقا و از طرفی دیگر تا افغانستان کشیده شده است و ایران در میان این جنگ‌ها قرار دارد و این در حالی است که بسیاری از مردم کشور جنگ و درگیری را احساس نمی‌کنند». او با بیان اینکه به تعبیری جنگ بزرگ جهانی سوم در اطراف کشور در حال رقم‌خوردن است، اضافه کرد: «این جنگ حادثه بزرگی است و نتایج آن نامشخص است.

اولین‌بار است که تمام تحلیلگران سیاسی دنیا از پیش‌بینی و پیش‌گویی روزهای آینده و ماه‌های آینده آن ناتوان هستند». او با بیان اینکه آمریکایی‌ها در تردید جدی به‌سر می‌برند، افزود: «برخی معتقدند آمریکا باید وارد صحنه شود و برخی معتقدند آمریکایی‌ها باید منتظر بمانند، بسیاری از دولتمردان عربستان اعتقاد دارند ملک‌سلمان اشتباه بزرگی کرده است و برخی معتقدند باید جنگ زمینی نیز در سوریه رخ دهد».

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا