اینستاگرام لینک های خارجی به پروفایل تلگرام کاربران را مسدود می‌کند

موبنا- اینستاگرام طی بیانیه‌ای اعلام کرده است که اجازه‌ی دسترسی مستقیم به لینک‌های خارجی در بخش پروفایل کاربران را به برخی از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان نخواهد داد. البته اینستاگرام اعلام کرده است که دیگر نوع لینک‌ها مانند لینک پروفایل افراد در یوتیوب، صفحه‌ی شخصی در آیتونز و سایر لینک‌های مشابه همچنان قابل دسترسی خواهند بود. توییتی …

توییتی که بعد از این بیانیه توسط تلگرام منتشر شد، دلیل این کار را مالک اینستاگرام یعنی فیسبوک اعلام کرده و تصمیم جدید این شبکه‌ی اجتماعی را دورویی خوانده است. پاول دوروف، بنیان‌گذار تلگرام با بیان این موضوع که لینک‌های خارجی به لینکدین، توییتر و سایر شبکه‌های اجتماعی در دسترس هستند، گفته است:

این اولین باری نیست که با چنین تصمیمی روبرو می‌شویم. در گذشته نیز اپلیکیشن

واتس‌اپ که مالک آن نیز فیسبوک است، لینک‌های تلگرام را مسدود کرده بود و مانند آن اتفاق، این بار نیز هیچ هشداری از سوی فیسبوک دریافت نکردیم.

مسدودسازی لینک های خارجی اینستاگرام

تلگرام به سرعت در حال رشد است و به تازگی ویژگی جدید ادیت عکس از درون خود اپلیکیشن را نیز فراهم کرده است. پس از معرفی این ویژگی تلگرام شاهد رد و بدل شدن روزانه بیش از ۳۵ میلیون عکس بوده است. اینستاگرام به طور روزانه شاهد به اشتراک‌گذاری ۷۰ میلیون تصویر است و عملکرد خوب تلگرام باعث شده تا این شبکه‌ی اجتماعی احساس خطر کرده و تصمیم به مسدودسازی لینک‌های خارجی به تلگرام را بگیرد.

منبع:زومیت|نویسنده:میعاد بافراست

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا