اندروید N دارای منوی تنظیمات با طراحی جدید خواهد بود

موبنا-  وبسایت Android Police به تازگی تصاویری از طراحی احتمالی منوی تنظیمات اندروید N منتشر کرده است. یکی از مواردی که هر ساله در نسخه‌های جدید اندروید گوگل مشاهده می‌شود، تغییر در ظاهر منوها و تلاش طراحان برای دل‌چسب‌تر کردن رابط کاربری اندروید است. اندروید N نسخه‌ی بعدی این سیستم‌عامل محبوب، به احتمال زیاد تا …

موبنا-  وبسایت Android Police به تازگی تصاویری از طراحی احتمالی منوی تنظیمات اندروید N منتشر کرده است.

یکی از مواردی که هر ساله در نسخه‌های جدید اندروید گوگل مشاهده می‌شود، تغییر در ظاهر منوها و تلاش طراحان برای دل‌چسب‌تر کردن رابط کاربری اندروید است. اندروید N نسخه‌ی بعدی این سیستم‌عامل محبوب، به احتمال زیاد تا پایان سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. تصاویر و مشخصات نرم‌افزاری این سیستم‌عامل، هر روز توسط وب‌سایت‌های مختلف در فضای اینترنت منتشر می‌شوند. به تازگی تصاویری از بخش تنظیمات اندروید N منتشر شده که نشان‌دهنده‌ی تغییرات جالبی در آن است.

تصویر سمت چپ در عکس بالا، مربوط به طراحی بخش تنظیمات اندروید ۶ مارشمالو است و دو تصویر دیگر نشان‌دهنده ی طراحی احتمالی اندروید N است که طبق گفته‌ی منبع منتشر کننده، ممکن است تا روز عرضه تغییرات دیگری نیز در آن اعمال شود. همان‌طور که در تصویر مشخص است، مانند طراحی بخش اعلانات اندروید N، در طراحی بخش تنظیمات نیز از خطوط باریک برای جدا کردن بخش ها استفاده شده است. ساده‌تر شدن طراحی اندروید و پرهیز از زرق و برق، زیبایی آن را دوچندان کرده است و انتظار می‌رود که با این نوع طراحی، تجربه‌ی کاربری نیز در این نسخه بهبودهای زیادی داشته باشد.

گوگل در طراحی جدید، موارد دیگری نیز به بخش تنظیمات اضافه کرده و آن نشان دادن وضعیت بخش‌های مختلف در همان صفحه‌ی تنظیمات است. به طور مثال کاربر بدون باز کردن بخش بلوتوث، می‌تواند از روشن بودن آن مطمئن شود و یا بدون جابجایی به منوی وا‌فای، از وضعیت اتصال آن و شبکه‌ای که به آن متصل است، مطلع شود.

منبع:زومیت|نویسنده:مهدی زارع

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا