هواوی پی ۹ در مراسم ۱۹ اسفند ماه معرفی نخواهد شد

موبنا- در روزهای گذشته تیزری جدید از هواوی منتشر شد که به نظر می‌رسید با تایید کنفرانس ۱۹ اسفند هواوی به نوعی نشان می‌داد که پرچمدار جدید این شرکت نیز در آن روز معرفی خواهد شد. اما گزارش‌های جدید حاکی از آن هستند که مدیران هواوی با تایید وجود گوشی پی ۹ اعلام کرده‌اند که …

موبنا- در روزهای گذشته تیزری جدید از هواوی منتشر شد که به نظر می‌رسید با تایید کنفرانس ۱۹ اسفند هواوی به نوعی نشان می‌داد که پرچمدار جدید این شرکت نیز در آن روز معرفی خواهد شد. اما گزارش‌های جدید حاکی از آن هستند که مدیران هواوی با تایید وجود گوشی پی ۹ اعلام کرده‌اند که این گوشی در روزهای آینده و ۱۹ اسفند ماه معرفی نخواهد شد.

البته بنابر ادعای خبرگزاری‌های چینی، مدیران هواوی تایید کرده‌اند که گوشی پی ۹ طی ماه‌های آینده معرفی خواهد شد. به نظر می‌رسد هواوی برای استفاده‌ بهینه از دوربین دوگانه در پی ۹ به مشکل خورده و دلیل اصلی این دیرکرد وجود مشکل مذکور بوده است.

البته از سایر مواردی که به آن اشاره شده می‌توان به عدم استفاده از ۶ گیگابایت رم نیز اشاره کرد. به نظر می‌رسد پی ۹ هواوی با اندکی دیرکرد در ماه‌های آینده معرفی خواهد شد.

انتظار می‌رود نسل جدید خانواده‌ی پرچمداران هواوی شامل سه گوشی هوشمند پی ۹، پی ۹ لایت و پی ۹ مکس باشد. در صورتی که این کمپانی چینی همچنان به روال عرضه‌ی پرچمداران سال گذشته‌ خود پایبند باشد، شاهد عرضه پی ۹ با نمایشگر ۵.۲ اینچی، پی لایت با نمایشگر ۵ اینچی و پی ۹ مکس با نمایشگر ۶.۸ اینچی خواهیم بود.

منبع:زومیت|نویسنده:میعاد بافراست

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا