تصاویر و مشخصات فنی نسخه ۲۰۱۶ گلکسی J7 و J5

موبنا- سامسونگ قصد دارد تا در سال ۲۰۱۶ نیز دو نسخه‌ی پیشرفته‌تر از این دو گوشی را به بازار عرضه کند. جدیدترین تصاویر به همراه مشخصات فنی نسخه‌ی ۲۰۱۶ گلکسی J7 و گلکسی J5 به تازگی منتشر شده‌اند. در ادامه با زومیت همراه باشید. نسخه‌ی ۲۰۱۶ گوشی‌های گلکسی J5 و گلکسی J7 به زودی به …

موبنا- سامسونگ قصد دارد تا در سال ۲۰۱۶ نیز دو نسخه‌ی پیشرفته‌تر از این دو گوشی را به بازار عرضه کند. جدیدترین تصاویر به همراه مشخصات فنی نسخه‌ی ۲۰۱۶ گلکسی J7 و گلکسی J5 به تازگی منتشر شده‌اند. در ادامه با زومیت همراه باشید.

نسخه‌ی ۲۰۱۶ گوشی‌های گلکسی J5 و گلکسی J7 به زودی به بازار عرضه خواهد شد. نسخه‌هایی که نسبت به تولیدات سال ۲۰۱۵ با پیشرفت نسبی در طراحی و مشخصات سخت‌افزاری همراه خواهند بود. تصاویر و مشخصات این دو گوشی که به نام‌های Galaxy J7 2016 و Galaxy J5 2016 شناخته می‌شوند، به تازگی منتشر شده است.

گلکسی J7 دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰P خواهد بود و J5 صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰P خواهد داشت. طراحی هر دو گوشی نسبت به نسل قبلی خود زیباتر شده است اما به احتمال زیاد بدنه‌ی این دوگوشی نیز از پلاستیک ساخته خواهد شد. نسخه‌ی جدید گلکسی J7 در دو مدل (SM-J7108 و SM-J7109) عرضه خواهد شد که تنها تفاوت آنها در پردازنده‌ی استفاده شده است. SM-J7108 دارای پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای (احتمالا Exynos 7870) با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز خواهد بود در حالی که SM-J7109 دارای یک پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای با برند نامعلوم است که دارای ۴ هسته با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز و ۴ هسته با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز خواهد بود.

Galaxy J7 2016

Galaxy J7 2016

دیگر مشخصات گلکسی J7 2016، پشتیبانی از شبکه‌ی مخابراتی ۴G به همراه دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی مجهز به فلش است. حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی در کنار حافظه‌ی داخلی قابل ارتقای ۱۶ گیگابایتی، از دیگر مشخصات این گوشی هستند. ابتدا شایع شده بود که این گوشی دارای باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود در حالی که باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری در مشخصات جدید برای آن تایید شده است.

گلکسی J۵ که در رده‌ی پایین‌تری نسبت به J7 قرار می‌گیرد، علاوه بر صفحه نمایش کوچک‌تر، پردازنده‌ی گوشی نیز کمی ضعیف‌تر است. دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. بعلاوه پردازنده‌ی گوشی J5 نیز ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز خواهد بود و حافظه‌ی رم ۲ گیگاباتی در کنار حافظه‌ی داخلی قابل ارتقای ۱۶ گیگابایتی برای آن در نظر گرفته شده است.

Galaxy J5 2016

Galaxy J5 2016

نکته‌ی دیگری که در تصاویر منتشر شده قابل توجه است، احتمال استفاده از فوکوس لیزری در این دو گوشی است که در صورت صحت آن، این دو گوشی اولین گوشی‌های سامسونگ با این قابلیت خواهند بود. در مورد امکانات نرم‌افزاری نیز در حال حاضر اندروید ۵.۱ برای این دو گوشی تایید شده است اما انتظار می‌رود سامسونگ در زمان عرضه (که هنوز مشخص نیست) اندروید ۶ مارشمالو را برای گلکسی J7 و گلکسی J5 نسخه‌ی ۲۰۱۶ عرضه کند.

منبع:زومیت|نویسنده:مهدی زارع

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا