اوپو گوشی R9 را ۲۷ اسفند در پکن معرفی می‌کند

موبنا- اوپو از جمله کمپانی‌های چینی است که با ارائه محصولات جذاب و متنوع در کنار تکنولوژی‌های منحصر به فرد در کشور چین و دیگر بازارهای جهانی توانسته برای خود نامی دست و پا کند. اوپو قصد دارد روز ۲۷ اسفند ماه سال جاری در مرکز همایش‌های ملی پکن از گوشی‌های جدید خود رونمایی کند. حالا …

موبنا- اوپو از جمله کمپانی‌های چینی است که با ارائه محصولات جذاب و متنوع در کنار تکنولوژی‌های منحصر به فرد در کشور چین و دیگر بازارهای جهانی توانسته برای خود نامی دست و پا کند. اوپو قصد دارد روز ۲۷ اسفند ماه سال جاری در مرکز همایش‌های ملی پکن از گوشی‌های جدید خود رونمایی کند.

حالا تصویری تبلیغاتی منتشر شده که می‌توانیم در وسط آن عدد “۹” را به صورت بزرگ ببینیم. گفته می‌شود این تصویر تبلیغاتی زمان معرفی دو گوشی Oppo R9 و Oppo R9 Plus را تایید می‌کند.

اخیرا هر دو گوشی اوپو تاییدیه‌ی TENNA را اخذ کرده‌اند که براساس آن مشخصات فنی و طراحی اوپو آر ۹ فاش شد. هر دو گوشی از طراحی مشابه بهره می‌برند با این تفاوت که نسخه‌ی پلاس دارای نمایشگر ۶ اینچی است.

اوپو گوشی R9 را 27 اسفند در پکن معرفی می‌کند

گفته می‌شود اوپو R9 به یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای هلیو ایکس ۱۰ مدیاتک با فرکانس کاری ۱.۹۵ گیگاهرتز مجهز خواهد شد. از طرف دیگر قرار است اوپو R9 پلاس به یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۵۲ با فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز مجهز می‌شود. هر دو گوشی از ۴ گیگابایت رم بهره می‌برند ولی نسخه‌ی استاندارد دارای ۳۲ گیگابایت و نسخه‌ی پلاس دارای ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است. البته می‌توان از کارت حافظه‌ی خارجی روی هر دو پرچمدار استفاده کرد.

اوپو از یک سنسور دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای هر دو گوشی استفاده کرده ولی مدل آر ۹ به یک باتری ۲۸۵۰ میلی آمپر ساعت و مدل آر ۹ پلاس به یک باتری ۴۱۲۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده‌اند. ضخامت اوپو آر ۹ برابر ۶.۵ میلی‌متر و ضخامت آر ۹ پلاس ۷.۴ میلی‌متر است.

هنوز درباره‌ی قیمت و زمان عرضه‌ی پرچمداران اوپو خبری منتشر نشده و باید تا زمان معرفی هر دو گوشی متتظر باشیم.

منبع:زومیت

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا