اپ سلفی مایکروسافت برای آیفون منتشر شد

موبنا- اپ جدید مایکروسافت برای iOS با رویه معمول تولید محصولات این شرکت تفاوت دارد. این اپ که به سادگی «Microsoft Selfie» نام گرفته است، کمک می‌کند تا کیفیت تصویر از جمله تعادل رنگ‌ها، رنگ پوست و نورپردازی به شکلی تنظیم شود که بهترین عکس را برای اشتراک‌گذاری در اختیار شما بگذارد. این نرم‌افزار در اصل نسخه‌ی …

موبنا- اپ جدید مایکروسافت برای iOS با رویه معمول تولید محصولات این شرکت تفاوت دارد. این اپ که به سادگی «Microsoft Selfie» نام گرفته است، کمک می‌کند تا کیفیت تصویر از جمله تعادل رنگ‌ها، رنگ پوست و نورپردازی به شکلی تنظیم شود که بهترین عکس را برای اشتراک‌گذاری در اختیار شما بگذارد. این نرم‌افزار در اصل نسخه‌ی دقیق‌تری از «Lumia Selfie» است، همان اپلیکیشنی که مایکروسافت برای ویندوزفن ارائه کرده بود.

در نگاه دقیق‌تر، Microsoft Selfie یکی دیگر از اپ‌هایی است که مایکروسافت در آن از «فراگیری ماشین» (machine learning) به عنوان عنصر اصلی استفاده می‌کند و مانند نرم‌افزاری کار می‌کند که مایکروسافت در ماه آپریل منتشر کرد تا با توجه به تصویر سن شما را حدس می‌زند. در توضیحات اپِ Microsoft Selfie آمده است که این نرم‌افزار اطلاعاتی مانند «سن، جنسیت، رنگ پوست، نورپردازی و متغییرهای دیگر را در نظر می‌گیرد» تا به شکل هوشمند تصاویر سلفی شما را بهتر کند.

Microsoft selfie

هرکدام از ۱۳ صافی موجود در اپ نویزهای تصویر را پاک‌سازی می‌کند. هر صافی همچنین با نام‌هایی مانند «۱۹۵۶» و «طلوع آبی» فضایی متفاوت به عکس شما اضافه می‌کند. همچنین با فشردن و نگه‌داشتن دکمه‌ی «compare» می‌توانید تصویر جدید را با تصویر اولیه و بدون دستکاری الگریتم مقایسه کنید.

دانلود اپلیکیشن Microsoft Selfi از اپ استور اپل

منبع:زومیت|نویسنده:محمد روزبه

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا