پاپ‌اسلیت ۲؛ قابی مجهز به نمایشگر و باتری پشتیبان(+عکس)

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – قاب پاپ‌اسلیت مخصوص آی‌فون ۶ دارای نمایشگر جوهر الکترونیک توجه بسیاری از کاربران را به سوی این محصول جلب کرد. جدیدترین محصول این تیم پاپ‌اسلیت ۲ نام دارد که برای آی‌فون ۶S و آی‌فون ‌۶S پلاس معرفی شده است و یک نمایشگر جوهر الکترونیک به همراه یک باتری پشتیبان را …

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – قاب پاپ‌اسلیت مخصوص آی‌فون ۶ دارای نمایشگر جوهر الکترونیک توجه بسیاری از کاربران را به سوی این محصول جلب کرد. جدیدترین محصول این تیم پاپ‌اسلیت ۲ نام دارد که برای آی‌فون ۶S و آی‌فون ‌۶S پلاس معرفی شده است و یک نمایشگر جوهر الکترونیک به همراه یک باتری پشتیبان را در اختیار کاربر قرار می دهد.

1
قاب پاپ‌اسلیت ۲ محصولی منحصر به فرد و کاربردی است که در مقایسه با نسل پیشین از طراحی سبک‌تر و نازک‌تر بهره می برد و هر دو مدل آن تنها ۰.۱۶ اینچ (۴ میلیمتر) به ضخامت آی‌فون اضافه می کند. جنس بدنه نرم و رنگ مات این محصول حس خوبی را به کاربر منتقل می کند و قاب به خوبی در دست وی جای می گیرد.

2
قاب پاپ‌اسلیت ۲ دارای یک نمایشگر همواره روشن جوهر الکترونیک در پشت خود است که در مدل آی‌فون ۶S اندازه آن ۴.۳ اینچ و در مدل آی‌فون ۶S پلاس ۴.۷ اینچ است. هر دو نمایشگر دارای ظاهری منحنی هستند و با وضوح ۲۰۰ dpi از خوانا بودن متن ها و تصاویر اطمینان حاصل می شود.

3
با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی این قاب، کاربر می تواند محتوایی که روی نمایشگر جوهر الکترونیک ارسال می شود را سفارشی سازی کند. سه دکمه لمسی خازنی نیز امکان تغییر عملکرد و حرکت بین محتوا را ممکن می سازند.

4
هر دو مدل قاب پاپ‌اسلیت ۲ دارای باتری پشتیبان داخلی هستند که ۹ ساعت مکامله بیشتر یا ۴ ساعت وبگردی بیشتر را امکان‌پذیر می کنند.
پیش فروش قاب پاپ‌اسلیت ۲ در وب سایت ایندی‌گوگو به قیمت ۶۹ دلار و در دو رنگ سیاه و سفید آغاز شده است. عرضه هر دو مدل برای ژوییه ۲۰۱۶ برنامه ریزی شده است.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا