سرویس پرداخت موبایلی گوگل از طریق چهره کاربر

موبنا – به گزارش موبنا، این قابلیت برای کاربران موبایلی مبتنی بر سیستم‌های عامل اندروید و iOS ارایه شده است و به آنها امکان می‌دهد بدون آنکه کلیدی را روی گوشی هوشمند یا ترمینال‌های POS فشار دهند، یا اینکه سرویس ویژه‌ای را در موبایل خود فعال کنند، پرداخت‌ها را انجام دهند. شرکت گوگل هم‌اکنون استفاده …

موبنا – به گزارش موبنا، این قابلیت برای کاربران موبایلی مبتنی بر سیستم‌های عامل اندروید و iOS ارایه شده است و به آنها امکان می‌دهد بدون آنکه کلیدی را روی گوشی هوشمند یا ترمینال‌های POS فشار دهند، یا اینکه سرویس ویژه‌ای را در موبایل خود فعال کنند، پرداخت‌ها را انجام دهند.

شرکت گوگل هم‌اکنون استفاده از این قابلیت را محدود به ساکنان شهر سانفرانسیسکو کرده است و در این میان تعداد کمی از رستوران‌ها از جمله مک‌دونالد این سرویس را در اختیار مشتریان خود می‌گذارد.

اپلیکیشن مربوط به سرویس جدید گوگل ترکیبی از Wi-Fi، بلوتوث و سیستم مکان‌یاب را مورد استفاده قرار می‌دهد تا مطمئن شود که شما در محدود مورد تایید فروشگاه قرار گرفته‌اید.

اگر امکان استفاده از قابلیت Hands Free برای شما فراهم باشد، زمانی که اقدام به پرداخت کنید می‌توانید به صندوقدار اعلام کنید که به کمک گوگل هزینه مربوطه را می‌پردازید. در این مرحله مشخصات اولیه خود را به صندوقدار اعلام می‌کنید و سپس او با نگاه کردن به عکس شخصی، شما را تایید می‌کند.

در این شرایط زمانی که فرآیند احراز هویت به پایان رسید،‌ پرداخت مالی در کوتاه‌ترین زمان و بدون هرگونه وقفه انجام می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا