نمایشگر ۴ هزار پیکسلی به زودی گوشی‌ها را احاطه می‌کند

موبنا – به گزارش موبنا، پرچمدارانی که برای سال ۲۰۱۶ میلادی روانه بازار شدند نمایشگر ۱۰۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی را شامل می‌شوند و هنوز تولیدکنندگان بزرگ موبایل به این فناوری روی نیاورده‌اند. به نظر می‌رسد سامسونگ به عنوان بزرگترین تولیدکننده گوشی هوشمند در بازار جهانی تمایلی به استفاده از نمایشگرهای ۴ هزار پیکسلی ندارد و …

موبنا – به گزارش موبنا، پرچمدارانی که برای سال ۲۰۱۶ میلادی روانه بازار شدند نمایشگر ۱۰۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی را شامل می‌شوند و هنوز تولیدکنندگان بزرگ موبایل به این فناوری روی نیاورده‌اند.

به نظر می‌رسد سامسونگ به عنوان بزرگترین تولیدکننده گوشی هوشمند در بازار جهانی تمایلی به استفاده از نمایشگرهای ۴ هزار پیکسلی ندارد و با این وجود شرکت کره‌ای معتقد است که فناوری مذکور در آینده نزدیک بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد و می‌تواند به محور اصلی در گوشی‌های هوشمند جدید تبدیل شود.

«کایل براون» مدیر مرکز فناوری، محتوا و خدمات کاربردی سامسونگ در این خصوص گفت: «سرانجام نمایشگرهای ۴ هزار پیکسلی می‌توانند به رکن اصلی گوشی‌های هوشمند تبدیل شوند».

به گفته او، نمایشگرهای جدید ۴ هزار پیکسلی با اندازه کنونی ساخته می‌شوند و ضمن کاهش ضخامت گوشی و افزایش کیفیت تصاویر، قیمت دستگاه را تا اندازه‌ای بیشتر می‌کنند.

در حال حاضر کیفیت ۱۴۴۰ پیکسلی در نمایشگرهای موبایلی با اندازه متفاوت نسبت به نمایشگرهای ۱۰۸۰ پیکسلی ساخته می‌شوند تا کیفیت تصویر در آنها قابل قبول باشد. با توجه به اینک عینک‌های واقعیت مجازی بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند، نمایشگرهای ۴ هزار پیکسلی می‌توانند مزایای فراوانی را برای آنها به همراه آورند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا