کارت حافظه ۲۰۰ گیگابایتی؛ فقط ۸۰ دلار!

موبنا – به گزارش موبنا، شرکت SanDisk از بزرگترین تولیدکنندگان حافظه‌های اطلاعاتی در جهان سال گذشته کارت حافظه microSD با ظرفیت ۲۰۰ گیگابایت را روانه بازار کرده بود که این محصول با قیمت ۴۰۰ دلا وارد بازار شد. ولی پس از گذشت مدتی قیمت این کارت حافظه تغییر یافت تا کاربران جهانی بتوانند با پرداخت …

موبنا – به گزارش موبنا، شرکت SanDisk از بزرگترین تولیدکنندگان حافظه‌های اطلاعاتی در جهان سال گذشته کارت حافظه microSD با ظرفیت ۲۰۰ گیگابایت را روانه بازار کرده بود که این محصول با قیمت ۴۰۰ دلا وارد بازار شد. ولی پس از گذشت مدتی قیمت این کارت حافظه تغییر یافت تا کاربران جهانی بتوانند با پرداخت ۲۳۹ دلار آن را خریداری کنند.

روند کاهش قیمت این کارت حافظه همچنان ادامه یافته است و کاربران جهانی هم‌اکنون می‌توانند با پرداخت ۷۹.۹۹ دلار کارت microSD با ظرفیت داخلی ۲۰۰ گیگابایت را خریداری کنند.

سیستم عامل اندروید مارشمالو قابلیتی موسوم به Adaptive Storage را در اختیار گرفته است که بر اساس آن کارت microSD می‌تواند به عنوان حافظه داخلی گوشی مورد استفاده قرار گیرد. این اتفاق برای کاربران سازمانی و علاقمندان به بازی‌های ویدیویی بسیار مناسب است که بتوانند به میزان مورد نیاز حافظه در اختیار داشته باشند.

شرکت آمازون فروش کارت حافظه ۲۰۰ گیگابایتی microSD با قیمت ۷۹.۹۵ دلار را آغاز کرده است. به گفته این فروشگاه اینترنتی، کارت حافظه SanDisk Ultra به پایین‌ترین قیمت خود رسیده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا