۶۰ درصد کاربران تمایلی به خرید آیفون SE ندارند

موبنا، میثم لطفی – به گزارش موبنا، شرکت اپل کاربران موبایلی وفاداری را در اختیار دارد که هر سال با عرضه مدل جدید و پیشرفته آیفون به نیاز آنها پاسخ می‌دهد. در این میان انواع مختلف گوشی‌های اندرویدی باعث شده است اپل در بازارهای نوظهور جایی نداشته باشند و نتواند کاربران با بودجه کمتر را …

موبنا، میثم لطفی – به گزارش موبنا، شرکت اپل کاربران موبایلی وفاداری را در اختیار دارد که هر سال با عرضه مدل جدید و پیشرفته آیفون به نیاز آنها پاسخ می‌دهد. در این میان انواع مختلف گوشی‌های اندرویدی باعث شده است اپل در بازارهای نوظهور جایی نداشته باشند و نتواند کاربران با بودجه کمتر را تحت پوشش خود قرار دهد.

بر این اساس شرکت اپل تصمیم دارد مدل ارزان قیمت و کاربردی گوشی هوشمند آیفون را در آینده نزدیک وارد بازار کند تا در این بخش از بازار هم به درآمد برسد. ولی نتایج حاصل از یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد تعداد کمی از کاربران منتظر آیفون ارزان هستند.

بر اساس نتایج حاصل از نظرسنجی جدید درصد کمی از کاربران اعلام کردند که تمایل به خرید آیفون SE دارند و تولید چنین محصولی را در شآن اپل نمیدانند.

از ببین کاربران شرکت کنندگان در این نظرسنجی، ۴۰.۹۲ درصد اعلام کردند که اگر اپل یک گوشی هوشمند ارزان را با نمایشگر ۴ اینچی روانه بازار کند آن را خریداری خواهند کرد.

در مقال، ۵۹.۰۸ درصد کاربران توضیح دادند که تمایلی به خرید این گوشی هوشمند ندارند و ترجیح می‌دهند آیفون‌های پیشرفته و گران را بخرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا