۳۶ هزار پلیس نیویورک ویندوز فون را جایگزین آیفون کردند

موبنا – به گزارش موبنا، در حال حاضر ۲۵ هزار مامور پلیس شهر نیویورک در گشتزنی‌های روزانه خود از گوشی هوشمند مبتنی بر ویندوز فون استفاده می‌کنند و قرار است طی چند هفته پیش‌رو ۱۱ هزار پلیس دیگر در این شهر چنین گوشی‌هایی را در اختیار بگیرند. هنوز به طور دقیق مشخص نشده است اداره …

موبنا – به گزارش موبنا، در حال حاضر ۲۵ هزار مامور پلیس شهر نیویورک در گشتزنی‌های روزانه خود از گوشی هوشمند مبتنی بر ویندوز فون استفاده می‌کنند و قرار است طی چند هفته پیش‌رو ۱۱ هزار پلیس دیگر در این شهر چنین گوشی‌هایی را در اختیار بگیرند.

هنوز به طور دقیق مشخص نشده است اداره پلیس نیویورک برای کارمندان خود چه مدل گوشی ویندوزی در نظر گرفته است.

هفته گذشته وزارت دفاع آمریکا با مایکروسافت قراردادی منعقد کرد تا به موجب آن طی سال آتی میلادی ۴ میلیون دستگاه گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم عامل ویندوز موبایل ۱۰ را در اختیار بگیرد.

به گفته «جسیکا تیش» مدیر مرکز فناوری اطلاعات سازمان پلیس نیویورک، یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌ها که در گوشی‌ها به صورت پیش‌فرض ارایه می‌شود یک جست‌وجوگر هوشمند است که ماموران پلیس به کمک آن می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را پایگاه داده مربوطه بیابند. این جست‌وجوگر به پایگاه داده دولتی و پایگاه داده پلیس فدرال آمریکا هم متصل شده است.

در برخی گوشی‌های ویندوزی مخصوص ماموران پلیس نیویورک از حسگر اثر انگشت استفاده می‌کند تا ماموران در کوتاه‌ترین زمان بتوانند هویت مجرمان را شناسایی کنند.

۱۰۰/

دکمه بازگشت به بالا