آیفون ۷s، نخستین گوشی اپل مجهز به OLED

موبنا – به گزارش موبنا، با توجه به تغییر سیاست‌های اپل برای استفاده از نمایشگرهای LCD به جای OLED در نسل جدید گوشی‌های هوشمند، منابع آگاه از هم‌اکنون اطلاعات مربوط به نمایشگر آیفون ۷s را منتشر کردند. روزنامه ژاپنی Nikkei در تازه‌ترین گزارش خود توضیح داد طی سال ۲۰۱۷ میلادی شرکت اپل به صورت رسمی …

موبنا – به گزارش موبنا، با توجه به تغییر سیاست‌های اپل برای استفاده از نمایشگرهای LCD به جای OLED در نسل جدید گوشی‌های هوشمند، منابع آگاه از هم‌اکنون اطلاعات مربوط به نمایشگر آیفون ۷s را منتشر کردند.

روزنامه ژاپنی Nikkei در تازه‌ترین گزارش خود توضیح داد طی سال ۲۰۱۷ میلادی شرکت اپل به صورت رسمی نمایشگر OLED را در گوشی هوشمند آیفون ۷s معرفی می‌کند که این تاریخ یک یا دو سال زودتر از گمانه‌زنی‌های قبلی است.

بر اساس پیش‌بینی‌های قبلی گفته شده بود که اپل از مدل آیفون ۸ به بعد در سال ۲۰۱۸ میلادی سراغ نمایشگر OLED می‌رود و در این میان «مینگ-چی کو» از کارشناسانی که همیشه پیش‌بینی‌های درست انجام می‌دهد گفته بود که اپل این اقدام را اوایل سال ۲۰۱۹ به انجام می‌رساند.

شرکت اپل قصد دارد از پنل‌های OLED برای افزایش کیفیت تصویر و کاهش مصرف باتری استفاده کند و این اتفاق باعث می‌شود ضخامت گوشی‌های اپل به میزان قابل ملاحظه کاهش یابد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا