به طور همزمان چند اکانت اینستاگرام را با هم داشته باشید

موبنا – اینستاگرام در نظر دارد قابلیت مدیریت همزمان چند اکانت با یک دستگاه را برای تمام کاربران خود فعال کند. نخست نوبت اندروید بود و حالا در نسخه iOS آن نیز این قابلیت برای برخی به‌صورت آزمایشی فعال شده است. امکان مدیریت چند اکانت اینستاگرام برای برخی کاربران نسخه آی‌اواس این اپلیکیشن فعال شده …

موبنا – اینستاگرام در نظر دارد قابلیت مدیریت همزمان چند اکانت با یک دستگاه را برای تمام کاربران خود فعال کند. نخست نوبت اندروید بود و حالا در نسخه iOS آن نیز این قابلیت برای برخی به‌صورت آزمایشی فعال شده است.

امکان مدیریت چند اکانت اینستاگرام برای برخی کاربران نسخه آی‌اواس این اپلیکیشن فعال شده است ، این امکان فعلا در مرحله آزمایشی به سر می‌برد و تمام کاربران از آن بهره‌مند نیستند، اما ظاهرا اینستاگرام قصد دارد به‌ زودی آن را به‌صورت عمومی برای تمام کاربران فعال کند. در نسخه‌های بتای اینستاگرام برای اندروید این ویژگی فعال شده، اما این نسخه‌های بتا در گوگل پلی استور عرضه نشده‌اند و کاربران بایستی فایل APK آن را از منابع محدودی دریافت و نصب کنند.

با گسترش روزبه‌روز کاربران اینستاگرام قابلیت مدیریت چند اکانت به یک ویژگی ضروری تبدیل شده است. هم‌اکنون استفاده‌های تجاری بسیاری از اینستاگرام می‌شود که همین امر باعث شده صاحبان اکانت‌های تبلیغاتی نیاز به مدیریت همزمان چند اکانت را احساس کنند.

مشخص نیست دقیقا چه زمانی این قابلیت در دسترس تمام کاربران قرار می‌گیرد، اما پیش‌بینی می‌شود طی ماه‌های پیش رو این امکان فراهم شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران

۱۹۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا