افزایش فروش پاوربانک در بازار دیجیتال تهران

موبنا – به گزارش خبرنگار موبنا، امروزه با پیشرفت فناوری و به بازار آمدن گوشی‌ها و تبلت های هوشمند با صفحه‌نمایش لمسی، با آنکه استفاده از این وسیله‌ها بسیار آسان و راحت شده و امکانات فراوانی را در اختیار افراد می‌گذارد اما مشکل اصلی و حل نشده همه این گوشی‌ها وتبلت های هوشمند مدت زمان …

موبنا – به گزارش خبرنگار موبنا، امروزه با پیشرفت فناوری و به بازار آمدن گوشی‌ها و تبلت های هوشمند با صفحه‌نمایش لمسی، با آنکه استفاده از این وسیله‌ها بسیار آسان و راحت شده و امکانات فراوانی را در اختیار افراد می‌گذارد اما مشکل اصلی و حل نشده همه این گوشی‌ها وتبلت های هوشمند مدت زمان استفاده از آن‌ها است.
3590767_820
پاور بانک برق را در خود ذخیره کرده و آن را در موافق ضروری به گجت شما انتقال می‌دهد، در اصل پاور بانک منبع تغذیه برق می‌باشد که با صورت حیرت‌آوری مقدار لازم برق را برای شما ذخیره می‌کند.
ابتدا پاور بانک را شارژ می‌کنید و برق را در آن ذخیره می‌کنید و هرگاه موبایلتان با کمبود شارژ مواجه شد آن را به پاور بانک متصل می‌نمایید.
توجه داشته باشید که هر چه تعداد پورت خروجی یا میزان جریان دهی شارژر همراه بیشتر باشد قیمت آن نیز به مراتب افزایش خواهد یافت.
بعضی از پاوربانک ها به پورت هوشمند یا Smart Port مجهز شده‌اند و به‌جای استفاده از ۲ پورت با دو جریان متفاوت، دارای یک پورت هستند که نسبت ورودی جریان موردنیاز دستگاه متصل شده، جریان دهی متفاوتی دارند.
دانستن این نکته هم خالی از لطف نیست که هرچه ظرفیت پاور بانک بیشتر باشد، زمان انتظار برای شارژ شدن باتری داخلی شارژر همراه بیشتر خواهد بود.
هم اکنون پاروبانک های ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزارتومانی بیشترین تقاضای موجود دربازار را به خود اختصاص داده است.
48808e128cefc059fe416d32c06387e3_L
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا