سرقت ۸ ساله سارق از کانال کولر

اوایل اردیبهشت امسال، سرقت های تلفن همراه از مغازه‌های موبایل فروشی به پلیس اعلام شد. از آنجایی که قفل ورودی سالم بود، احتمال اولیه پلیس، این موضوع را مطرح کرد که سرقت هنگام باز بودن مغازه صورت گرفته شده و در واقع سارق از غفلت مغازه‌دار استفاده کرده است اما در ادامه بررسی‌ها این احتمال …

اوایل اردیبهشت امسال، سرقت های تلفن همراه از مغازه‌های موبایل فروشی به پلیس اعلام شد. از آنجایی که قفل ورودی سالم بود، احتمال اولیه پلیس، این موضوع را مطرح کرد که سرقت هنگام باز بودن مغازه صورت گرفته شده و در واقع سارق از غفلت مغازه‌دار استفاده کرده است اما در ادامه بررسی‌ها این احتمال رنگ باخت و فرضیه سرقت توسط سارق لاغر اندام مطرح شد.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که عامل این سرقت‌ها پسری هشت ساله است که بعد از بسته شدن پاساژها، از کرکره آن بالا رفته و خودش را به داخل پاساژ می‌رساند. بعد از آن پسر هشت ساله، به سراغ مغازه‌هایی که ویترین داشته می‌رفت و با بالا رفتن از ویترین مغازه‌‌ها و از طریق کانال کولر خود را به داخل مغازه رسانده و سرقت‌هایش را انجام می‌داد. با مشخص شدن هویت متهم کوچک، در ادامه تحقیقات، زمانی که پسر هشت ساله قصد سرقت داشت، دستگیر شد.

سرهنگ عبدالعلی روانبخش، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اعلام این خبر به‌ آنا گفت: پسر هشت ساله به سرقت پنج مغازه موبایل فروشی اعتراف کرده است.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا