هاشمی‌: آیت‌الله طبسی جایگزینی ندارد

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حاشیه عیادت از تولیت آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در خراسان در بیمارستان امام رضا (ع) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مغز آیت الله طبسی آسیب جدی دیده است که امیدواریم عنایت خداوند شامل حال ایشان شود. وی در مورد شخصیت آیت الله طبسی ادامه داد: ایشان پیش از …

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حاشیه عیادت از تولیت آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در خراسان در بیمارستان امام رضا (ع) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مغز آیت الله طبسی آسیب جدی دیده است که امیدواریم عنایت خداوند شامل حال ایشان شود.

وی در مورد شخصیت آیت الله طبسی ادامه داد: ایشان پیش از انقلاب نیز شخصیتی بزرگ بود و در این مدت نیز مبارزی مجاهد و مدیری بزرگ بودند. آیت الله طبسی برای این استان و تشکیلات آستان قدس تلاش های زیادی کرده اند و من برای ایشان جایگزینی نمی بینم. غصه می خورم که جای ایشان خالی شود، صداقت، فداکاری و دانش ایشان مثال زدنی است.

هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه آیت الله طبسی اگر می خواست حق تولیت را استفاده کند میلیارد می شد، افزود: اما ایشان حاضر نبود، این کار را انجام دهد، آیت الله طبسی عاشق امام رضا (ع) و مشهد بود. ایشان یک سال از من کوچکتر بود و بنده فکر می کردم که تا بعد از من باشند و کار کنند اما مشهدی ها و انقلاب ستون بزرگی را از دست خواهند داد.

وی با اشاره به روند درمانی آیت الله طبسی خاطرنشان کرد: پزشکان برای بهبود روند درمانی ایشان اقدامات زیادی انجام داده اند اما همچنان مغزشان دچار مشکل است.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا