تمدید مهلت تحویل مدارک آرم طرح ترافیک

موبنا – مصطفی قنبرنژاد در این باره تصریح کرد: قرار بود از ۱۵ اسفندماه هیچ مدرکی از متقاضیان تحویل گرفته نشود، اما به درخواست تعداد زیادی از شهروندان و به منظور رفاه حال آنان، این زمان تمدید شد. وی با بیان اینکه پس از مهلت تعیین شده به هیچ عنوان، مدرکی از متقاضیان آرم طرح …

موبنا – مصطفی قنبرنژاد در این باره تصریح کرد: قرار بود از ۱۵ اسفندماه هیچ مدرکی از متقاضیان تحویل گرفته نشود، اما به درخواست تعداد زیادی از شهروندان و به منظور رفاه حال آنان، این زمان تمدید شد.

وی با بیان اینکه پس از مهلت تعیین شده به هیچ عنوان، مدرکی از متقاضیان آرم طرح ترافیک تحویل گرفته نمی‌شود، گفت: متقاضیانی که هنوز برای تحویل مدارک آرم طرح ترافیک خود اقدام نکرده‌اند، هر چه زودتر نسبت به تحویل و تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک با اشاره به اینکه مهلت خبرنگاران برای ارائه مدارک به دفاتر خدمات الکترونیک نیز تا پایان اسفندماه خواهد بود، اظهارداشت: خبرنگاران نیز پس از ارایه لیست رسانه شان به مرکز ارتباطات شهرداری تهران و تایید سازمان حمل و نقل و ترافیک مهلت دارند تا نسبت به تحویل مدارک آرم طرح ترافیک سال ۹۵ به دفاتر خدمات الکترونیک شهر اقدام کنند.

منبع: نسیم

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا