جنایت در دخمه معتادان

پنجشنبه گذشته پس از کشف جسد مردی در منطقه پارچین، تیم جنایی در محل  حاضر شدند و پی بردند ساعتی قبل گشت منطقه، در ابتدای جاده جاجرود با جسد مرد ناشناسی مواجه شده و موضوع را به پلیس اطلاع داده‌اند. پزشک جنایی پیش از معاینه جسد اعلام کرد؛ بیش از ١٢ ساعت از وقوع قتل …

پنجشنبه گذشته پس از کشف جسد مردی در منطقه پارچین، تیم جنایی در محل  حاضر شدند و پی بردند ساعتی قبل گشت منطقه، در ابتدای جاده جاجرود با جسد مرد ناشناسی مواجه شده و موضوع را به پلیس اطلاع داده‌اند. پزشک جنایی پیش از معاینه جسد اعلام کرد؛ بیش از ١٢ ساعت از وقوع قتل گذشته و اصابت گلوله به کمرش، علت مرگ است و جسد نیز از محل جنایت جابه‌جا شده است.

در ادامه، با شناسایی هویت مقتول، همسرش گفت: «شب گذشته حمید مرا به خانه یکی از اقوام ‌برد و ادعا کرد برای انجام کاری می‌رود و دو ساعت دیگر می‌آید. هرچه منتظر شدیم او نیامد؛ بنابراین مفقودشدنش را به پلیس گزارش دادیم».تحقیقات نشان داد محل کشف جسد پاتوق فروشندگان و مصرف‌کنندگان مواد مخدر است . سرانجام مأموران پلیس آگاهی به یکی از معتادان کارتن‌خواب حاضر در دخمه معتادان مشکوک شدند و وی را دستگیر کردند.

با انتقال مرد ٣٩ساله به دادسرای امور جنایی، او گفت: کارتن‌خواب  هستم و شب‌ها نیز در خیابان می‌خوابم. مقتول را هم نمی‌شناختم، اما قبل از چهارشنبه‌شب او را در دخمه معتادان دیدم، هنوز چنددقیقه‌ای از ورودش نگذشته بود که مأموران سر رسیدند. هشت فروشنده و معتاد بلافاصله از روی تپه‌ها فرار کردند. اما من و مرد کشته شده ماندیم.

در حین دستگیری، مأمور پلیس با قمه يكي از مواد فروشان، ضربه‌ای را به من زد و دقایقی بعد متوجه شدم یکی از مأموران به سمت مقتول شلیک کرد. از شدت ضعف بیهوش شدم و ساعتی بعد پس از اینکه به‌هوش آمدم از آنجا فرار کردم. با اظهارات مرد کارتن‌خواب، بازپرس محسن مدیرروستا، دستور بررسی ادعای او و شناسایی مأموران شلیک‌کننده را صادر کرد. همچنین مرد کارتن‌خواب برای انجام تحقیقات بیشتر بازداشت شد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا