صلاح الدین عراق آزاد شد

به گزارش خبرگزاری عراق (واع)، ابو مهدی مهندس افزود: نیروهای بسیج مردمی عراق با کمک ارتش، پلیس و جنگنده های ارتش توانستند این منطقه را آزاد کنند. پیشتر نیز برخی منابع از آزاد سازی شرکت نفت و پالایشگاه نفت سامرا توسط نیروهای بسیج مردمی عراق خبر داده بودند. نیروهای بسیج مردمی عراق امروز با تجهیزات …

به گزارش خبرگزاری عراق (واع)، ابو مهدی مهندس افزود: نیروهای بسیج مردمی عراق با کمک ارتش، پلیس و جنگنده های ارتش توانستند این منطقه را آزاد کنند.

پیشتر نیز برخی منابع از آزاد سازی شرکت نفت و پالایشگاه نفت سامرا توسط نیروهای بسیج مردمی عراق خبر داده بودند.

نیروهای بسیج مردمی عراق امروز با تجهیزات نظامی زیاد از پنج محور علاوه بر محورهای فرعی به سمت مواضع تروریست ها در سامرا پیشروی کردند و وارد چند موضع دشمن شدند.

پیشتر حدود ۳۰ کیلومتر از جاده های میان حدیثه و صینیه به علاوه روستای السلام و روستای بوحمد علاوه بر دهها روستای کوچک دیگر نزدیک این منطقه آزاد شده بود.

در این عملیات همچنین چندین منطقه در غرب عوجه، غرب اسبایکر، منطقه وطبان، شریف عباس و ۱۰ کیلومتر به سمت ثرثار آزاد شده بود.

در چند ماه اخیر نیروهای مردمی و ارتش عراق موفق شده اند چند شهر این کشور از جمله الرمادی و تکریت را از دست تروریست های تکفیری داعش آزاد کنند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا