تقدیر منتخب خبرگان از مردم ایران

در متن این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم و ان تحسنوا و تتقوا فان الله کان بما تعملون خبیرا (نساء/ ۱۲۸) مجلس خبرگان به عنوان نماد مردم سالاری دینی، مجمع عالمان پرهیزکار و خبره ای است که به حکم آیات الهی، مبنای انتخاب و تصمیم گیری خود را تقوا و رضایت حضرت احدیت …

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و ان تحسنوا و تتقوا فان الله کان بما تعملون خبیرا (نساء/ ۱۲۸)

مجلس خبرگان به عنوان نماد مردم سالاری دینی، مجمع عالمان پرهیزکار و خبره ای است که به حکم آیات الهی، مبنای انتخاب و تصمیم گیری خود را تقوا و رضایت حضرت احدیت قرار داده، از صراط مستقیم الهی به سوی جبهه گیری های نفسانی، عدول نمی‌کنند. تحقق همدلی و وحدت ملی در سایه سار این رویکرد توحیدی، در بالاترین سطح آن میسور و الگویی برای دیگر نهادهای عمومی خواهد بود. امید بیگانگان به تقابل و تفرقه در میان دوستداران نظام اسلامی با تکیه بر چنین بیان و بنانی، آرزوئی باطل و دست نایافتنی است.

اینجانب توفیق حضور مشتاقانه و مسوولانه مردم پای صندوق ها را نعمتی الهی در سایه توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و لبیک دوباره به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ندای رهبر فرزانه انقلاب و مراجع معظم تقلید دامت تأئیداتهم دانسته، بر خود لازم می دانم همراهی و اطلاع رسانی خود جوش طبقات مختلف مردم غیور و بیدار دل استان تهران را خاضعانه سپاس گویم. تلاش بی شائبه تمام دست اندرکاران برگزاری سالم انتخابات اعم از شورای محترم نگهبان و دولت خدمت گزار، شایسته تقدیر ویژه است.

و ما توفیقی الا بالله علیه توکلت و الیه انیب

دعاگوی شما و ملتمس دعا

محمدحسن زالی (فاضل گلپایگانی)

منتخب پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان تهران»

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا