فراری از GTC4 Lusso، نسل جدید FF رونمایی کرد

موبنا- فراری از خودرو سه در خود با نام GTC4 Lusso در ژنو ۲۰۱۶ رونمایی کرد. فراری FF حتی نتوانست طرفداران پر و پا قرص این برند را نیز جذب کند. اما حالا GTC4 Lusso آمده است تا با رفع مشکلات مدل FF بار دیگر به مرکز توجه علاقمندان تبدیل شود. فراری GTC4 Lusso که …

موبنا- فراری از خودرو سه در خود با نام GTC4 Lusso در ژنو ۲۰۱۶ رونمایی کرد. فراری FF حتی نتوانست طرفداران پر و پا قرص این برند را نیز جذب کند. اما حالا GTC4 Lusso آمده است تا با رفع مشکلات مدل FF بار دیگر به مرکز توجه علاقمندان تبدیل شود.

 Ferrari GTC4Lusso

فراری GTC4 Lusso که امروز در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۶ به نمایش عموم درآمد، نه تنها بهتر از نسل قبل به نظر می‌رسد، بلکه به جدیدترین فناوری روز دنیا مجهز شده و قدرت آن نیز افزایش یافته است. مارانلو، شهری که فراری‌ها از آن به بیرون می‌آیند سخت در تلاش است تا پیشرانه‌های ۱۲ سیلندر V12 را هیبریدی کرده و پیشرانه‌ی ۸ سیلندر V8 را نیز توربو کند. با این حال خودروی جدید GTC4 هنوز به پیشرانه ۱۲ سلیندر قدیمی مجهز است. این پیشرانه‌ی ۶.۳ لیتری قادر است ۶۸۰ اسب بخار تولید کند. این قدرت به هر چهار چرخ خودرو منتقل می‌شود تا صفر تا صد آن به ۳.۴ ثانیه برسد.

نسبت وزن به قدرت در موتور این خودرو ۲.۶kg/cv و نسبت تراکم آن ۱۳.۵:۱ است که به اعتقاد فراری یک رکورد جدید در این شاخه محسوب می‌شود. حداکثر گشتاور این خودر ۶۹۷ نیوتن متر در دور موتور ۵۷۵۰ دور در دقیقه است که ۸۰ درصد از این میزان را از دور موتور ۱۷۵۰ در اختیار راننده قرار می‌دهد.

حداکثر سرعت فراری GTC Lusso به ۳۳۴ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

فراری قیمت ۳۰۰ هزار دلار (حدود یک میلیارد تومان) را برای این خودرو در نظر گرفته است.

Ferrari GTC4Lusso

2017 Ferrari GTC4Lusso

2017 Ferrari GTC4Lusso

2017 Ferrari GTC4Lusso

2017 Ferrari GTC4Lusso

2017 Ferrari GTC4Lusso

منبع:زومیت|نویسنده:مسعود یوسف نژاد

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا