پلیس نیویورک از ویندوز فون برای ارتباط بین نیروهایش استفاده می‌کند

موبنا- ویندوزفون اگرچه در بین کاربران عادی محبوبیت زیادی ندارد، اما سازمان‌های بزرگ برای ارتباط بین نیروهای خود ترجیح می‌دهند از آن استفاده کنند و کارمندان را مجبور به استفاده از تلفن‌های همراه مبتنی بر ویندوز می‌کنند. به تازگی پلیس نیویورک تصمیم گرفته برای تمامی ۳۶۰۰۰ نیروی خود، تلفن های همراه مبتنی بر ویندوزفون تهیه …

موبنا- ویندوزفون اگرچه در بین کاربران عادی محبوبیت زیادی ندارد، اما سازمان‌های بزرگ برای ارتباط بین نیروهای خود ترجیح می‌دهند از آن استفاده کنند و کارمندان را مجبور به استفاده از تلفن‌های همراه مبتنی بر ویندوز می‌کنند. به تازگی پلیس نیویورک تصمیم گرفته برای تمامی ۳۶۰۰۰ نیروی خود، تلفن های همراه مبتنی بر ویندوزفون تهیه کند تا آنها از امکانات بالای این سیستم‌عامل برای ارتباطات خود استفاده کنند.

جسیکا تیچ (Jessica Tisch)، معاون کمسیر فناوری اطلاعات پلیس نیویورک در این رابطه می‌گوید:

استفاده از ویندوزفون برای چنین نیروی پلیس بزرگ و گسترده‌ای، یک تغییر رویه‌ی بزرگ به حساب می‌آید. ما با استفاده از ویندوزفون و قابلیت‌های جستجوی حرفه‌ای آن می‌توانیم دسترسی به بانک‌های اطلاعاتی بزرگ خود را برای افسران و نیروی پلیس نیویورک به راحتی فراهم کنیم.

دلیل اصلی این تغییر رویه در پلیس نیویورک، امکانات نرم‌افزاری خاصی است که در تلفن‌های این سازمان تعبیه خواهد شد. اپلیکیشن‌هایی برای دسترسی راحت‌تر به بانک‌های اطلاعاتی، انتقال سریع‌تر و کامل‌تر اطلاعات شماره تماس اضطراری ۹۱۱ و پاسخ‌گویی سریع‌تر به موارد اورژانسی. بعلاوه امکانات همگام‌سازی عالی ویندوز ۱۰ با اسکایپ و امکانات امنیتی آن، دلیل بزرگ دیگری برای استفاده‌ی یک نیروی پلیس از این سیستم عامل است. لازم به ذکر است نیروی پلیس نیویورک تا به حال از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کرد.

به نظر می‌رسد ویندوزفون در حال تبدیل شدن به یک پلتفرم سازمانی است که کاربران حرفه‌ای و تجاری، بیشتر از کاربران عادی از آن استفاده خواهند کرد. این سیستم‌عامل برای رسیدن به رقیبان خود مانند اندروید و آی‌او‌اس راه زیادی در پیش دارد ولی همین موفقیت‌های سازمانی می‌تواند نقطه‌ی عطفی برای مایکروسافت و پلتفرم اختصاصی‌اش باشد.

منبع:زومیت|نویسنده:مهدی زارع

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا