خودروی استیشن آئودی اس ۴ آوانت معرفی شد

موبنا- همانطور که می‌دانید شرکت خودروسازی آئودی در جریان نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۵ از آخرین نسل S4، سدان اسپرت خود رونمایی کرد. از آنجایی که این خودرو در واقع نمونه‌ی اسپرت سدان A4 محسوب می‌شود، بنابراین بسیاری از ویژگی‌های A4 نظیر ساختار سبک، نمایشگر دیجیتالی و کیفیت ساخت بسیار بالا، در این خودرو نیز بکار گرفته …

موبنا- همانطور که می‌دانید شرکت خودروسازی آئودی در جریان نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۵ از آخرین نسل S4، سدان اسپرت خود رونمایی کرد. از آنجایی که این خودرو در واقع نمونه‌ی اسپرت سدان A4 محسوب می‌شود، بنابراین بسیاری از ویژگی‌های A4 نظیر ساختار سبک، نمایشگر دیجیتالی و کیفیت ساخت بسیار بالا، در این خودرو نیز بکار گرفته شده است. مجموع این ویژگی‌ها به همراه یک پیشرانه‌ی قدرتمند، آئودی اس ۴ را به یک سدان اسپرت تمام عیار بدل کرده است. اما حالا آئودی پا را فراتر گذاشته و نسخه‌ی استیشن این سدان قدرتمند را در نمایشگاه خودروی ژنو معرفی کرده است.

audi s4 avant

اس ۴ آوانت، سدان استیشن آئودی روز گذشته و در جریان نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۶ معرفی شد. این خودرو از بسیاری جهات مشابه سدان اس ۴ است؛ پیشرانه‌ی ۶ سیلندر آن از نوع توربوشارژ بوده و یک سیستم انتقال قدرت ۸ سرعته این پیشرانه را همراهی می‌کند. علاوه بر این، سیستم نامدار چهار چرخ متحرک آئودی به همراه سیستم جهت‌دهی گشتاور، کشش این خودرو را چه در حالت رانندگی در شرایط برفی و چه در پیچ‌ها به میزان بسیار زیادی افزایش می‌دهد.

audi s4 avant

فضای بار ۱۵۰۰ لیتری اس ۴ آوانت نسبت به فضای بار ۴۸۰ لیتری نسخه‌ی سدان این خودرو، فضای بسیار بیش‌تری را در اختیار راننده قرار می‌دهد. اما یکی از معایب فضای بار بزرگ‌تر، کاهش شتاب خودرو است. اس ۴ آوانت قادر است تا ظرف ۴.۹ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد؛ این زمان برای نسخه‌ی سدان اس ۴، در حدود ۴.۷ ثانیه است.

لازم به ذکر است که به دلیل استقبال کم خریداران ایالات متحده از خودروهای استیشن، آئودی برنامه‌ای برای عرضه‌ی اس ۴ آوانت در این کشور ندارد.

منبع:زومیت|نویسنده:مهرداد عیسی لو

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا