سامسونگ پی رشد بسیار سریعتری از اپل پی دارد

موبنا- امین فیض پور بلومبرگ در این باره اعلام کرده که سامسونگ ۵ میلیون کاربر ثبت نام شده دارد و تاکنون ۵۰۰ میلیون دلار  از زمانی که در ایالات متحده ارائه شده، انتقال مالی داشته است. سامسونگ با تصاحب سرویس Loop Pay، خود را از تمام راه‌حل‌های پرداخت موبایلی که تا به حال ارائه شده، متمایز کرد. …

موبنا- امین فیض پور بلومبرگ در این باره اعلام کرده که سامسونگ ۵ میلیون کاربر ثبت نام شده دارد و تاکنون ۵۰۰ میلیون دلار  از زمانی که در ایالات متحده ارائه شده، انتقال مالی داشته است.

سامسونگ با تصاحب سرویس Loop Pay، خود را از تمام راه‌حل‌های پرداخت موبایلی که تا به حال ارائه شده، متمایز کرد. این فناوری نوار مغناطیسی کارت‌های اعتباری را شبیه سازی می‌کند و به یک پایانه NFC نیاز ندارد.

سامسونگ Pay در هر جایی برای پرداخت از کارت اعتباری قابل پذیرش است، بنابراین تعداد کسانی که از سرویس Samsung Pay استفاده می‌کنند به صورت خیره کننده‌ای زیاد شده است.

samsung-pay

در آخرین ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ، بازیگر مرد و کمدین، Hannibal Buress، با گوشی گلکسی خود در شهر نیویورک به یکی از رستوران‌ها سر می‌زند و بسیار سریع و آسان پرداخت خود را با سامسونگ پی انجام می‌دهد.

منبع:زومیت|نویسنده:امین فیض پور

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا