فولکس واگن فیدن برای حضور در بازار چین رونمایی شد

موبنا- این خودروی لوکس و قدرتمند که شباهت زیادی به خودروی Phaeton دارد، قرار است تنها در بازار چین ارائه شود. همراه زومیت باشید.  خودروی فیدن توسط فولکس واگن در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۶ رونمایی شد. این خودرو که شباهت به اتومبیل فیتن همین شرکت دارد، قرار است تنها در بازار چین ارائه شود. این محصول آلمانی …

موبنا- این خودروی لوکس و قدرتمند که شباهت زیادی به خودروی Phaeton دارد، قرار است تنها در بازار چین ارائه شود. همراه زومیت باشید.

 خودروی فیدن توسط فولکس واگن در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۶ رونمایی شد. این خودرو که شباهت به اتومبیل فیتن همین شرکت دارد، قرار است تنها در بازار چین ارائه شود.

این محصول آلمانی  به عنوان یک خودروی لوکس و مجهز قرار است پرچمدار فولکس واگن در کشور پهناور چین باشد. برخلاف سدان‌های لوکس چینی، این خودرو طراحی راحتی برای راننده و سرنشینان دارد و هر فرد می‌تواند از مسافرت یا رانندگی با این اتومبیل شهری لوکس لذت ببرد.

فولکس واگن phideon

Phideon از پیشرانه‌ای با حجم ۳۰۰۰ سی‌سی  که ۶ سلیندر و ۲۴ سوپاپ دارد بهره می‌برد. این پیشرانه با گشتاور ۴۷۰ نیوتن متر، حداکثر توان خروجی ۲۹۵ اسب بخار تولید می‌کند. ظرفیت این خودرو ۵ نفر سرنشین است.

البته فولکس واگن اعلام کرده که در آینده‌ی نزدیک نسخه‌ای از این خودرو را با پیشرانه ۲۰۰۰ سی‌سی به همراه توربوشارژ و نمونه‌ی هیبریدی نیز تولید خواهد کرد. این خودرو طول ۵۰۵، عرض ۱۸۷ و ارتفاع ۱۴۸ سانتی‌متر دارد.

سخنگوی فولکس واگن در مورد فروش این خودرو گفت: «فیدن برای بازار چین طراحی شده و به بازار آمریکا نخواهد آمد».

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا