مدیریت گوشی های دو سیم کارته با Dual SIM Selector

موبنا- تا همین چند سال پیش دو سیم کارت بودن گوشی یکی از خصوصیات اصلی گوشی‌های چینی بود اما در چند سال گذشته و با استقبال کمپانی‌های بزرگی همچون سامسونگ، دو سیم بودن گوشی‌ها امروز حتی در پرچمداران نیز مشاهده می‌شود و به نوعی یک ویژگی برای گوشی‌های موبایل به حساب می‌آید. در این بین …

موبنا- تا همین چند سال پیش دو سیم کارت بودن گوشی یکی از خصوصیات اصلی گوشی‌های چینی بود اما در چند سال گذشته و با استقبال کمپانی‌های بزرگی همچون سامسونگ، دو سیم بودن گوشی‌ها امروز حتی در پرچمداران نیز مشاهده می‌شود و به نوعی یک ویژگی برای گوشی‌های موبایل به حساب می‌آید. در این بین اما اپلیکیشن‌های موبایل هنوز به طور کامل خود را با این مدل گوشی‌ها وفق نداده‌اند و هنوز نیز شاهد اپلیکیشن‌هایی هستیم که از گوشی‌های دو سیم‌کارت پشتیبانی نمی‌کنند. برای مثال Dialler‌های بسیاری داریم که تنها از یک سیم کارت پشتیبانی می‌کنند و سیم دوم را حتی شناسایی نیز نمی‌کنند. اپلیکیشن Dual SIM Selector برای حل چنین مشکلی ساخته و منتشر شده است تا به کمک آن بتوانید پشتیبانی از سیم کارت دوم را به این دست از اپلیکیشن‌ها اضافه کنید.

مدیریت گوشی های دو سیم کارته با Dual SIM Selector

با نصب Dual SIM Selector هنگامی که در اپلیکیشن‌های مذکور اقدام به شماره گیری می‌کنید ابتدا از شما پرسیده می‌شود که تمایل دارید تماس شما با کدام سیم کارت برقرار شود. این ویژگی مهم می‌تواند اپلیکیشن‌های بسیار خوبی که به دلیل عدم پشتیبانی از دو سیم بودن گوشی‌ها چندان مورد توجه قرار نگرفتند را دوباره به میدان رقابت باز گرداند. نکته‌ی بسیار جالبی نیز که در Dual SIM Selector وجود دارد قابلیت “یادگیری” آن است، به این معنا که با فعال کردن آن، بعد از مدتی استفاده، این اپلیکیشن می‌تواند به صورت هوشمند پیش بینی کند که قصد تماس با کدام سیم کارت را دارید و به طور خودکار و بدون پرسش، تماس را برای شما برقرار کند. برای دانلود نسخه‌ی رایگان این برنامه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود از گوگل پلی استور
دانلود از مایکت
منبع:زومیت|نویسنده:حمیدرضا مالکی
۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا