اشتباه ریاضی عجیب یک روزنامه +عکس

موبنا -اشتباه روزنامه پیروزی در یک محاسبه به دستاویزی برای کل کل هواداران استقلال در فضای مجازی تبدیل شد. روزنامه پیروزی روز گذشته با تیتر درشت نوشت: «بلیت بازی ها تا آخر فصل ۱۰۰۰تومان؛ کل طبقه دوم آزادی ۵۰هزار تومان» این در حالی است که طبقه دوم ورزشگاه آزادی ۵۰هزار نفر گنجایش دارد و اگر …

موبنا -اشتباه روزنامه پیروزی در یک محاسبه به دستاویزی برای کل کل هواداران استقلال در فضای مجازی تبدیل شد.

روزنامه پیروزی روز گذشته با تیتر درشت نوشت: «بلیت بازی ها تا آخر فصل ۱۰۰۰تومان؛ کل طبقه دوم آزادی ۵۰هزار تومان» این در حالی است که طبقه دوم ورزشگاه آزادی ۵۰هزار نفر گنجایش دارد و اگر کل ظرفیت آن پر شود، قیمت کل بلیت های طبقه دوم ۵۰میلیون تومان می شود.

این اشتباه تایپی یا شاید هم محاسباتی برای ساعاتی سوژه استقلالی ها شد تا به این روزنامه طرفدار تیم رقیب طعنه بی سوادی بزنند. در حالی که این اشتباهها معمولا در رسانه ها پیش می آید و امری طبیعی است، اما چون هواداران این دو تیم با هم کل کل زیادی دارند و از هر دستاویزی برای کری خواندن استفاده می کنند این اشتباه این بار حساس شده است.

حسین قدوسی سردبیر روزنامه پیروزی در این باره می گوید: «وقتی بزرگ استقلالی ها که ما هم خیلی دوستش داریم، تاریخی می سازند و می گویند ۸ تا گل به ما زدند و برایش سندی هم ندارند، اتفاقی نمی افتد اگر ما هم ۵۰ میلیون را بنویسیم ۵۰ هزار تومان(خنده) ولی جدای از شوخی باید از همه مخاطبان مان برای این اشتباه عذرخواهی کنم. راستش ما یک رسانه بخش خصوصی هستیم که خیلی از امکانات رسانه های دولتی را نداریم و با حداقل نیرو و امکانات توانستیم در همه این سال ها رسانه دوم ورزشی کشور باشیم. این اشتباهات در فشار زیاد کار، اتفاق می افتد اما باز هم من برای آنچه رخ داده، عذرخواهی می کنم.»
agpjedft
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا