اسنپ‌چت با فیس‌بوک رقابت می‌کند

موبنا – به گزارش بلومبرگ، مردم در طول روز ۸ میلیارد ویدیو از طریق اسنپ‌چت تماشا می‌کنند، همان تعدادی که فیس‌بوک برای ویدیوهایش گزارش داده است و این موضوع را اوان اسپیگل، مدیرعامل و از بنیان‌گذاران اسنپ‌چت در برابر حضار در کنفرانس فناوری مورگان استنلی آشکار کرد. اسپیگل همچنین به جمع سرمایه‌گذاران و حاضرین گفته …

موبنا – به گزارش بلومبرگ، مردم در طول روز ۸ میلیارد ویدیو از طریق اسنپ‌چت تماشا می‌کنند، همان تعدادی که فیس‌بوک برای ویدیوهایش گزارش داده است و این موضوع را اوان اسپیگل، مدیرعامل و از بنیان‌گذاران اسنپ‌چت در برابر حضار در کنفرانس فناوری مورگان استنلی آشکار کرد.

اسپیگل همچنین به جمع سرمایه‌گذاران و حاضرین گفته که مشاهده این ویدیوها در مقایسه با سال گذشته به بیش از پنج برابر رسیده است. اپلیکیشن اسنپ‌چت روزانه بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر دارد که به طور میانگین ۲۵ تا ۳۰ دقیقه از وقت خود را به طور روزانه صرف این اپلیکیشن می‌کنند.

این اولین سخنرانی اسپیگل در برابر سرمایه‌گذاران عمومی بازار بود و اسپیگل که بودجه شرکتش در آخرین ارزیابی ۱۶ میلیارد دلار ارزیابی شده است، می‌خواهد اطمینان حاصل کند که سرمایه‌گذاران متوجه مسیر رشد اسنپ‌چت هستند. اسنپ‌چت تیم فروش کوچک و قوانین بسیاری برای تبلیغات دارد، برای مثال تنها کلیپ‌های ویدیویی افقی را می‌پذیرد.

اسپیگل می‌گوید اسنپ‌چت به محبوبیت خود میان جمعیت جوانی که به گوشی‌های همراه خود معتاد هستند وابسته است و استفاده از این اپلیکیشن، روزانه به بالغ بر ۴۱ درصد در میان افراد ۱۸ تا ۳۴ ساله در آمریکا می‌رسد.

اسنپ‌چت یک اپلیکیشن موبایلی است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند تصویر و ویدیو را که به آن اسنپ می‌گویند، به لیستی از مخاطبان خود ارسال کنند. کاربران همچنین می‌توانند برای مشاهده تصاویر و ویدیوها، محدودیت زمانی قرار دهند که پس از به پایان رسیدن آن، این تصاویر از دید دریافت‌کنندگان مخفی و از سرورهای اسنپ‌چت نیز حذف می‌شوند.

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا