چاره‌ای برای تاریخ نحس آیفون(+فیلم)

موبنا – به گزارش گاردین، این باگ تاریخی وقتی به صورت دستی تاریخ آیفون یا آیپد خود را به یکم ژانویه ۱۹۷۰ تغییر می‌دادید، مانع از راه‌اندازی (boot) دوباره iOSهای ۶۴ بیتی شده و بدین ترتیب اگر گوشی همراه شما خاموش می‌شد، برای همیشه برای راه‌اندازی آن دچار مشکل می‌شدید. آخرین نسخه منتشرشده، iOS 9.3 …

موبنا – به گزارش گاردین، این باگ تاریخی وقتی به صورت دستی تاریخ آیفون یا آیپد خود را به یکم ژانویه ۱۹۷۰ تغییر می‌دادید، مانع از راه‌اندازی (boot) دوباره iOSهای ۶۴ بیتی شده و بدین ترتیب اگر گوشی همراه شما خاموش می‌شد، برای همیشه برای راه‌اندازی آن دچار مشکل می‌شدید.

آخرین نسخه منتشرشده، iOS 9.3 beta 4، بخشی از برنامه بتای اپل است و اپل همچنین در این آپدیت، مانع تنظیم تاریخ به قبل از زمان یکم ژانویه ۲۰۰۱ توسط کاربران شده است و علاوه بر این، از اقدامات هکرها در جهت فریب دادن کاربران آیفون با استفاده از گوشی‌های هوشمند با تظاهر به سرور زمان بودن و تغییر عمدی تاریخ به یکم ژانویه ۱۹۷۰ و در نتیجه مسدود شدن جلوگیری می‌کند.

3500

این آپدیت در آینده‌ای نزدیک برای تمامی کاربران آیفون ۴S یا آیپد مینی و مدل‌های جدیدتر فراهم می‌شود و کسانی که گوشی‌های آیفونشان با تغییر تاریخ به ۱۹۷۰ مسدود شده است، می‌توانند به زودی به عضویت سایتی برای آزمایش برنامه‌های بتای اپل درآیند و به آپدیت نرم‌افزار دسترسی پیدا کنند.

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا