انبوهی از بازی جدید مایکروسافت برای رایانه‌های شخصی

موبنا – به گزارش سیاتل تایمز، کارشناسان می گویند هدف مایکروسافت از این اقدام جلب توجه کاربران و افزایش اقبال به ویندوز ۱۰ است. این شرکت امیدوار است از این طریق کاربران بیشتری به استفاده از تازه ترین سیستم عامل این شرکت ترغیب شوند. البته مایکروسافت می گوید کماکان به تقویت کنسول بازی ایکس باکس …

موبنا – به گزارش سیاتل تایمز، کارشناسان می گویند هدف مایکروسافت از این اقدام جلب توجه کاربران و افزایش اقبال به ویندوز ۱۰ است. این شرکت امیدوار است از این طریق کاربران بیشتری به استفاده از تازه ترین سیستم عامل این شرکت ترغیب شوند.

البته مایکروسافت می گوید کماکان به تقویت کنسول بازی ایکس باکس خود متعهد است، ولی قصد دارد به ساخت بازی های سازگار با رایانه های شخصی توجه بیشتری نشان دهد.

فیل اسپنسر مدیر گروه ایکس باکس شرکت مایکروسافت در این مورد گفته است: ما صددرصد به طراحی بازی برای استفاده در رایانه های شخصی متعهد هستیم و این تعهدی طولانی مدت از سوی ماست.

مایکروسافت در گذشته با عرضه بازی هایی مانند “Flight Simulator” و “Age of Empires.” برای رایانه های شخصی توانسته بود در این عرصه خودی نشان دهد، ولی در حال حاضر با عرضه انبوه بازی ها توسط سونی نینتندو وشرکت های عرضه کننده بازی های همراه از رقبای خود عقب افتاده است.

خود مایکروسافت هم پس از عرضه کنسول بازی ایکس باکس در ۱۵ سال قبل از توجه خود به بازی های رایانه ای کاست و حالا قصد دارد با عرضه بازی های ویدیویی تازه ای مانند بازی مسابقه ای Forza Motorsport 6: Apex کم توجهی گذشته را جبران کند. این بازی ها تا بهار در دسترس علاقمندان قرار می گیرد.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا