گوشتی که تعداد دختران را زیاد کرد!

موبنا – به نقل از پایگاه خبری عربی اخبارالساعه امروز (سه شنبه) در خبری نوشت: علی المالکی مفتی سعودی در ادعایی عجیب اظهار کرد که غربی ها عامل افزایش و برتری تعداد دختران نسبت به پسران در عربستان سعودی هستند. براساس این گزارش، این مفتی وهابی با ابراز این سخنان، باعث بحث و جدل فراوانی …

موبنا – به نقل از پایگاه خبری عربی اخبارالساعه امروز (سه شنبه) در خبری نوشت: علی المالکی مفتی سعودی در ادعایی عجیب اظهار کرد که غربی ها عامل افزایش و برتری تعداد دختران نسبت به پسران در عربستان سعودی هستند.

براساس این گزارش، این مفتی وهابی با ابراز این سخنان، باعث بحث و جدل فراوانی در شبکه های اجتماعی شده است.

او گفته است: کشورهای غربی موادی را در داخل گوشت های صادراتی به عربستان قرار داده اند که موجب نابودی ژن پسر شدن فرزند در مردان و زنان این کشور شده و به همین علت است که تعداد زنان در این کشور بیش از تعداد مردان است.

این مفتی وهابی اخیرا نیز در فتوایی دختران را ننگ جامعه خوانده بود که سر وصدای زیادی در میان مردم این کشور بپا کرد و او مجبور شد در باره این گفته خود به افکار عمومی توضیح دهد.

کمی بعد از این اظهار مفتی سعودی، هشتگی در شبکه های مجازی با عنوان “علی المالکی_البنت_عار” ایجاد و انتقادها از طرز فکر این مفتی سعودی و باورهای مرتجعانه وهابیون به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافت؛ هشتگی که در زمره فعال ترین های شبکه های اجتماعی در جهان جای گرفت.

یک کاربر شبکه های اجتماعی در پاسخ به این گفته مالکی نوشت: اگر علی المالکی دختر را ننگ می داند باید بگویم مادرم…خواهرانم…همسرم و دخترم زیباترین شرف در حیات و مرگ من هستند.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا