بهروز بقایی و سفرهایش برای «خندوانه»

بقایی درباره همکاری دوباره‌ با «خندوانه» رامبد جوان گفت: پس از شش سال دوری از تلویزیون، خرداد ۹۴ بود که با برنامه «خندوانه» به تلویزیون برگشتم و از این بابت خوشحالم، چون رابطه عاطفی با تلویزیون داشتم و آنتن سیما برایم خیلی مهم بود. وی در پاسخ به اینکه اولین همکاری شما سال ۷۴ و …

بقایی درباره همکاری دوباره‌ با «خندوانه» رامبد جوان گفت: پس از شش سال دوری از تلویزیون، خرداد ۹۴ بود که با برنامه «خندوانه» به تلویزیون برگشتم و از این بابت خوشحالم، چون رابطه عاطفی با تلویزیون داشتم و آنتن سیما برایم خیلی مهم بود.

وی در پاسخ به اینکه اولین همکاری شما سال ۷۴ و با برنامه «نوعی دیگر» بود، آیا همکاری‌تان در «خندوانه» به دلیل همکاری ۲۰ سال پیش‌ رامبد جوان با شما شکل گرفت؟ گفت:‌ دقیقا به دلیل این نبود، ولی شاید هم بوده است؛ اما در هر صورت خوشحالم که با ایشان در «خندوانه» کار کرده‌ام، از طرفی رابطه عاطفی بین من و رامبد جوان در کارهایمان بوده است.

بهروز بقایی و سفرهایش برای «خندوانه»

۲۰ سال پیش مجموعه‌ی نوعی دیگر از شبکه تهران پخش شد. بهروز بقایی، پرستو گلستانی، رضا فیاضی رامبد جوان در این مجموعه ایفای نقش کردند. در هر قسمت از این مجموعه تلویزیونی، یک موضوع خانوادگی- اجتماعی و دو نوع نگاه مختلف به آن مطرح می‌شد و تلاش می‌شد تا راه‌های رسیدن به درک متقابل و میدان ندادن به اختلاف‌ها و ناهنجاری‌ها بررسی شود و این که، چگونه می‌توان خانه را به کانون محبت و شادی و تفاهم مبدل ساخت. شخصیت‌های اصلی این مجموعه، زن و شوهری به نام «خانم عزیز» و «آقای عزیز» بودند.

بهروز بقایی حالا به شهرهای مختلف سفر و گزارش‌های مختلفی برای برنامه «خندوانه» و رامبد جوان تهیه می‌کند. او این روزها نیز مشغول تهیه گزارش است و به شهرهای مختلف می‌رود تا برای سری جدید برنامه «خندوانه» گزارش تهیه کند.

وی درباره این گزارش‌ها توضیح داد: تاکنون برای تهیه گزارش به شهرهای اردبیل، قزوین،‌ کرمان، بوشهر و جزیره هرمز سفر کرده‌ام. در استان اردبیل گزارشی از جشنواره آدم‌برفی این استان تهیه کرده‌ام که فکر می‌کنم جالب باشد. برای همین پیشنهاد می‌کنم مخاطبان «خندوانه» کمی صبر کنند تا در سری جدید گزارش‌های متفاوتی در خندوانه ببینند.

بقایی همچنین از ابراز علاقه‌اش به برنامه «خندوانه» گفت و یادآور شد: اگر برنامه «خندوانه» خوب نبود کار نمی‌کردم.

وی همچنین درباره زمان پخش برنامه «خندوانه» یادآور شد: این برنامه قرار است از قبل از نوروز پخش شود. در هر شهرستانی هم که سفر می‌کنم قرار است گزارش نوروزی از آنجا داشته باشم.

این کارگردان و بازیگر در پایان گفت‌وگوی خود از طرح‌های جدیدی با عنوان کار نمایشی و ترکیبی برای تلویزیون خبر داد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا