نتیجه معکوس تبلیغات منفی در انتخابات

«باید بپذیریم که نفس برگزاری چنین انتخاباتی پر شور و رقابتی با وجود رد صلاحیت کاندیداهای مطرح در تهران، حکایت از اقتدار ملی و توسعه سیاسی در جامعه ایران دارد. اگر نتایج انتخابات تهران در هر دو مجلس را در نظر بگیریم بخوبی روشن است که مردم تهران بصورت لیستی رای داده اند. این اقدامِ …

«باید بپذیریم که نفس برگزاری چنین انتخاباتی پر شور و رقابتی با وجود رد صلاحیت کاندیداهای مطرح در تهران، حکایت از اقتدار ملی و توسعه سیاسی در جامعه ایران دارد. اگر نتایج انتخابات تهران در هر دو مجلس را در نظر بگیریم بخوبی روشن است که مردم تهران بصورت لیستی رای داده اند.

این اقدامِ هماهنگ ضمن تقویت روحیه همبستگی اجتماعی موجب ارتقاء سطح رقابت های مسالمت آمیز از طریق صندوق های رای در ایران شده و احتمالا در آینده نیز خواهد شد. در واقع اکثریت مردم بخوبی دریافته اند رای آنها خوانده می شود و تاثیرگذار نیز هست.

«مردم تهران با رای خود در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی نشان دادند که از سواد رسانه ای لازم برای تفکیک قائل شدن بین یک کار خبری جهت دار، توسط رسانه های سایر کشورها با موضوع وابستگی به بیگانگان، برخوردار هستند. در نتیجه اتهام ناروای “لیست انگلیسی” از سوی جناح رقیب، در عمل موجب شد مردم بیشتر تحریک شوند و نشان دهند که دوره اینگونه بازی های تبلیغاتی به سر آمده است.

این مساله بویژه زمانی تاثیر بیشتری بر نتایج انتخابات هر دو مجلس داشت که طرف مقابل با حیاء و متانتِ لازم با این اتهام بزرگ برخورد کرد و در نتیجه حمایت از مظلوم هم چاشنی سایر انگیزه ها در میان اکثریت مردم تهران شد… این انتخابات به دنیا نشان داد مسیر گفتگو و تعامل سازنده با حفظ ارزش ها همچنان ادامه خواهد یافت. این موضوع برای سرمایه گذاران بسیار اهمیت داشته و دارد.»

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا