اصولگرایان نتیجه را بدون شکایت پذبرفتند

پيام‌هاي این‌چنيني بيان‌کننده اين واقعيت است که اصولگرايان برخلاف جريان مقابل همواره سعي خود را بر پذيرش رأي و خواست مردم قرار داده و بر انتخاب مردم ارج مي‌نهند. جالب اينجاست که غلامعلي حدادعادل که او هم از راهیابی به مجلس دهم بازماند، در يکي از شبکه‌هاي مجازي از شوخي‌هاي همشهري‌هايش پس از عدم موفقيت …

پيام‌هاي این‌چنيني بيان‌کننده اين واقعيت است که اصولگرايان برخلاف جريان مقابل همواره سعي خود را بر پذيرش رأي و خواست مردم قرار داده و بر انتخاب مردم ارج مي‌نهند. جالب اينجاست که غلامعلي حدادعادل که او هم از راهیابی به مجلس دهم بازماند، در يکي از شبکه‌هاي مجازي از شوخي‌هاي همشهري‌هايش پس از عدم موفقيت در انتخابات استقبال کرده است.

مجموعه اين اتفاقات نه فقط در انتخابات هفتم اسفند، بلکه در انتخابات ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ نيز قابل مشاهده است، جايي که حسن روحاني، کانديداي مورد حمايت جريان اصلاح‌طلب با کمتر از ۳۰۰ هزار رأي از مجموع کل آراي  ملت توانست مقام رياست جمهوري را در همان مرحله اول از آن خود کند و مستقيم به پاستور برود.

اين در حالي است که اين فضا و امکان براي کانديداهاي ديگر رقیب وجود داشت که حداقل نسبت به نتيجه انتخابات اعتراض کنند و اعلام پيروزي روحاني را به تعويق بيندازند، اما هم در انتخابات خرداد سال ۹۲ و هم در انتخابات هفتم اسفند ۹۴ اين اصولگرايان بودند که به‌رغم ناهمسویی با دولت‌هاي برگزارکننده انتخابات در هر دو دوره، بر عملکرد آنها در شمارش آرا مهر صحت زدند و در برابر انتخاب مردم سر تعظيم فرود آوردند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا