جنجال در مجلس بعد از نطق انتخاباتی

نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: در خلال ٤٠سالی که در خدمت انقلاب اسلامی و ملت ایران بودم همیشه کلام امام‌علی(ع) را در نظر داشتم که اعتدال را رعایت کنم، برهمین‌اساس باوجود آنکه در فهرست اصولگرایان حضور داشتم در فهرست ائتلاف اصلاح‌طلبان تهران نیز قرار گرفتم؛ بنابراین شعار و رویکرد «نه افراط و نه تفریط» …

نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: در خلال ٤٠سالی که در خدمت انقلاب اسلامی و ملت ایران بودم همیشه کلام امام‌علی(ع) را در نظر داشتم که اعتدال را رعایت کنم، برهمین‌اساس باوجود آنکه در فهرست اصولگرایان حضور داشتم در فهرست ائتلاف اصلاح‌طلبان تهران نیز قرار گرفتم؛ بنابراین شعار و رویکرد «نه افراط و نه تفریط» با اعلام اینکه وفادار به مشی اصولگرایی معتدل هستم نباید خشم همکاران سابق را برانگیزد درحالی‌که برخی از دوستان قدیمی در روز قبل از انتخابات علیه اینجانب میتینگ انتخاباتی برگزار کردند و شعار «اصولگرای معتدل به کار ملت و مجلس نیاید» سر دادند.

به گزارش خانه ملت، او در ادامه با ادای احترام به امام‌خمینی(ره) و شهدای جنگ تحمیلی گفت: لازم می‌دانم یاد و خاطره برادران شهیدم، سرداران حیدرپور را گرامی بدارم. دلم می‌خواست آنچه که بر من گذشته را فراموش کنم اما مسئله اینجاست که ظلمی رخ داده است؛ حیدرپور در ادامه افزود: توصیه می‌کنم آن بخش از نیروهای سپاه که علیه من وارد انتخابات شدند به کلام امام‌خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مبنی‌بر پرهیز نیروهای نظامی از مداخله در امور سیاسی توجه کنند. مداخله نیروهای نظامی در انتخابات خلاف متن قانون اساسی و فرامین مقام معظم رهبری است و این موضوع در درازمدت به صلاح کشور نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ظرف دو سال گذشته بر اساس تجربه‌ای که دارم به این نتیجه رسیدم که راه و روش دولت برای نظام جمهوری اسلامی و مردم مفید است، بنابراین از دولت حمایت کرده‌ام و از آنجایی که سرباز جمهوری اسلامی هستم از دولت حمایت خواهم کرد. دولت یازدهم توانسته انحرافی که موجب ایجاد مشکلات عدیده برای مردم در حوزه‌های مختلف شد را به راه صحیح بازگرداند. او گفت: خوشبختانه دولت با همراهی جدی مجلس نهم توانست بخشی از مطالبات برحق مردم را محقق کند.

اگرچه زمان زیادی تا زمان انتخابات ریاست‌جمهوری باقی مانده است اما بهترین گزینه برای ریاست‌جمهوری دوازدهم، رئیس‌جمهوری فعلی است. بهترین راه برای کشور این است که راه فعلی دولت نهادینه شود تا مشکلاتی که در گذشته ایجاد شده بود، حل شود.سخنان حیدرپور با انتقاد نمایندگانی همچون آصفری، نبویان، رسایی، حسینیان و سالک همراه شد و درمقابل چهره‌هایی همچون منصور حقیقت‌پور که خود نیز از نیروهای باسابقه سپاه است، سیدهادی حسینی و مسعود پزشکیان از او استقبال و دلجویی کردند.

علی مطهری هم دقایقی وارد جمع منتقدان حیدرپور شد و با آنان گفت‌وگو کرد. همچنین در میانه‌های نطق حیدرپور، وقتی او از لزوم ادامه دولت روحانی در دور بعد سخن گفت، مهدی کوچک‌زاده و چند نماینده دیگر، با فریادهای دو – دو  به معنای مخالفت با حیدرپور در نطق او اخلال ایجاد کردند.

۱۷۶/

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا