چربی سوزهایی برای لاغر کردن شکم و پهلو!!

موبنا – برخی خوراکی ها چربی های ناحیه شکم و کمر را آب می کند.  اگر چه در تجمع چربی در این ناحیه ژنتیک، سن و سبک زندگی تاثیرگذار است اما نباید نقش تغذیه را نادیده گرفت. مصرف هر نوع چربی خوراکی اعم از کره، خامه و غذا های چرب و پرکالری، باعث تجمع چربی در ناحیه کمر و …

موبنا – برخی خوراکی ها چربی های ناحیه شکم و کمر را آب می کند.  اگر چه در تجمع چربی در این ناحیه ژنتیک، سن و سبک زندگی تاثیرگذار است اما نباید نقش تغذیه را نادیده گرفت. مصرف هر نوع چربی خوراکی اعم از کره، خامه و غذا های چرب و پرکالری، باعث تجمع چربی در ناحیه کمر و شکم می شود.

ماهی ، محرک متابولیسم

مصرف ماهی یکی از راهکار های آب کردن چربی ناحیه شکم و کمر است. فراموش نکنید، ماهی زمانی این تاثیر مثبت را دارد که به صورت بخارپز تهیه شود و بدون اضافه کردن سس و فقط با اضافه کردن آبلیمو و ادویه مصرف شود.

غلات ، رژیم های لاغری ، رژیم های چاقی – فیبر

خوردن یک کاسه غلات پخته به عنوان صبحانه، قند خون مورد نیاز بدن را به تدریج تامین می کند. به کاسه غلات خود لیموترش، گلپر و یک قاشق چای خوری روغن زیتون اضافه کنید.

آجیل ها ، پرچرب اما مفید

درست است که یکی از راهکار های از بین بردن چربی شکم کاهش مصرف مواد غذایی چرب است  اما چربی های مفید به کاهش وزن کمک می کنند. پسته، بادام و گردو در صدر گروه قرار دارند. حداکثر میزان مصرف روزانه یک سوم فنجان به صورت خام است.

سیب ، میوه ای از بهشت

هر عدد سیب حاوی پنج گرم فیبر و به طور خاص پکتین است. این ترکیب به خوبی آب را جذب می کند و در معده حجیم می شود.

سویا ، دانه چند منظوره

لوبیای سویا یا سویای دانه ای حاوی پروتئین گیاهی، فیبر و آنتی اکسیدان است. بهترین شیوه مصرف سویا، به صورت بوداده بدون اضافه کردن افزودنی مانند نمک، شیر سویا و اضافه کردن آن به ماست است.

شیرین بیان، برای معده و شکم

این گیاه حاوی گروهی از آنتی اکسیدان هابه نام « فلاوانوئید» است. این ترکیب چربی سوز است. بهترین شیوه مصرف آن به صورت دمنوش یا اضافه کردن عصاره یا شیره آن به غذای روزانه مانند سالاد است. این گیاه، ۵۰ برابر قند ساکاروز شیرینی دارد. با این حال مصرف آن برای زنان باردار، زنان در دوران شیردهی و افراد مبتلا به مشکلات طحال مناسب نیست. حداکثر میزان مصرف روزانه آن ۲۰ گرم است.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا