نجات ۵۶ نفر از مرگ

موبنا – سیدمصطفی مرتضوی، سخنگوی سازمان امداد و نجات در رابطه با گزارش عملیات امداد و نجات طی ٢٤ ساعت اظهار داشت: طی این مدت ٧٧ مورد عملیات انجام و در ٢١ مورد ارایه خدمات شده است. وی با اشاره به آسیب ١١٠٨ نفر در حوادث دیروز افزود: ٩٠٣ نفر به دست نیروهای هلال‌احمر امدادرسانی …

موبنا
سیدمصطفی مرتضوی، سخنگوی سازمان امداد و نجات در رابطه با گزارش عملیات امداد و نجات طی ٢٤ ساعت اظهار داشت: طی این مدت ٧٧ مورد عملیات انجام و در ٢١ مورد ارایه خدمات شده است. وی با اشاره به آسیب ١١٠٨ نفر در حوادث دیروز افزود: ٩٠٣ نفر به دست نیروهای هلال‌احمر امدادرسانی شدند و ٥٦ نفر نیز از مرگ حتمی نجات یافتند.
سخنگوی سازمان امداد و نجات گفت: ٣٨ نفر در این حوادث مصدوم شده بودند که نیروهای امدادی آنها را به بیمارستان و مراکز درمانی منتقل کردند و ٦٨ نفر سرپایی درمان شدند. همچنین در این مدت ١٥ عملیات رهاسازی خودرو انجام شده است.
مرتضوی درباره عملیات‌های سیل و آب‌گرفتگی در شبانه‌روز گذشته هم گفت: ٥ استان خراسان جنوبی، رضوی، اردبیل، قزوین و مازندران متاثر از سیل و آب‌گرفتگی شد که در آن به ١١ شهر و روستا امدادرسانی شده است.
وی با اشاره به امدادرسانی به ٦٩ حادثه‌دیده گفت: رهاسازی ١٥ خودرو از مسیر سیلاب نیز انجام شده و تخلیه آب از ٧ منزل مسکونی نیز صورت گرفته است. سخنگوی سازمان امداد و نجات با بیان این‌که ٩ تیم امدادی مشغول امدادرسانی به حادثه‌دیدگان سیل و آب‌گرفتگی هستند، خاطرنشان کرد: امدادرسانی در بهنمیر استان مازندران همچنان ادامه دارد.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا